berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Fenerbahçe Yönetimi, TFF'yle görüştü..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByBurak012
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 180

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

TFF'nin İstinye'de bulunan binasına akşam saatlerinde gelen Fenerbahçeli yöneticiler, TFF idarecileri ile durum değerlendirmesi yaptı.

TFF Başkanı Mehmet Ali Aydınlar, başkan vekilleri Göksel Gümüşdağ ve Lutfi Arıboğan ile Hukuktan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Yunus Egemenoğlu'nun hazır bulunduğu öğrenilen toplantıya, Fenerbahçe Kulübü adına Nihat Özdemir, Ali Koç, Abdullah Kiğılı, Murat Özaydınlı ve Cihan Kamer katıldılar.

Fenerbahçeli yöneticilerin talebi üzerine bu toplantının gerçekleştiği belirtilirken, 1,5 saatten fazla süren görüşmelerin ardından sarı-lacivertli yöneticiler soruları yanıtsız bırakarak binadan ayrıldılar.

Binadan ayrılırken Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı Nihat Özdemir basın mensuplarına sadece, federasyon yöneticileriyle durum değerlendirmesi yaptıklarını söylemekle yetindi.

-EMRE BELÖZOĞLU DA TFF BİNASINA GELDİ-
Fenerbahçeli futbolcu Emre Belözoğlu da sarı-lacivertli kulübün yöneticilerinin ardından sürpriz bir şekildeki TFF'nin İstinye'deki merkezine geldi.

Emre, basına görüntü vermemek için binadan çıkmazken, TFF Başkanı Aydınlar, sarı-lacivertli futbolcunun ziyareti konusunda ''Evet Emre ile görüştük, konuştuk. Bununla ilgili bir şey yok. Ziyarete gelmiş'' dedi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst