HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhaba arkadaşlar ben ss almayı biliyorum ama nasıl videoya çekeceğimi bilmiyorum ssyi bilmeyenler için söyleyeyim prtscn tuşu var genellikle dlt vb. yakın olur ctrl+prtscn yaparsanız oluyor ve mmomt2 ve bazı başka pvplerde bile oluyor benim merak ettiğim nasıl video çekildiği bilen moderatör - üye varsa
söylemesi ilgilenenlere teşekkürler
söylemesi ilgilenenlere teşekkürler
http://www.turkmmo.com/kufur-hakaret-bildirim/597673-foruma-ss-koymak.html
Gerekli bilgiler daha önceden paylaşıldı.Teşekkürler yinede emek vermşsn
Gerekli bilgiler daha önceden paylaşıldı.Teşekkürler yinede emek vermşsn
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 476
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
