HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beyler wowa baslıycam ama 1 sorum var ben catacalysm cd sını aldım dırek yuklesem olurmu yoksa wow1 wow burnın crusade wow lıckıng ı fln yuklemem lazımmı?
önce wow classic sonra burning crusade sonrada wrath of the lich king yükleyip üzerine onu kurucaksın.
evet dyatso arkadaşımın dediği gibi ilk önce classic sonra burning crusade sonra wrath of lich king sonra catalysm bunlar ekpaket olduğu için sen max level 60 dan 70 den herneyse 90 a geçemessin
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 130
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
