noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

HaTaSıZ Site YaPıMı...!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan esekolu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 17
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sa Arkadaşlar Hiç Anlatıma Gerek Yok.Kndi PwP Serverini Kurupta Site Kuramyanlar İçin.xampp Den Çoğu Arkadşımız Site Açamıor Bnde Açamıordum Ama Bunu Buldugumda Serverime Site Açtım.ApecHaServr Yabancı Bir Sitede Buldum İndirdim ayarladm Ve Sitemi Kurdum.Simdi Linki Veriegim İndirdikten Sonra Linki Tekrar Uplaoda Ettim.Arkadşlar Kullnımı Çok Basit xampp Gibi Deil Start Vermenize Gerek Yok Bazı Arkadşlarımız Start veremior.ApechaServr Kurun.Karşınıza cmd Glick yazılar Yazıcak Sonra Durcak Siz oraya [Y]Yazıcaksınız Sonra İne Yazlar Yazıcak Sonra enter Basıcasksınız bir 2 dk bklicksiniz Cmd Ekranı Kapanacak Kndiliginden Bu Arada Programı C Ye Kurun;) C ye Kurudktan Sonra Klosore Girin Apecsw Klosrune Girin.Orda www Diye Klosor Var onu Açın İçinde Dosyalar Var Dosyaları Silmeyin.Dosyalar Kalacak sonra Register Sayfasını Alıp Oraya Koyun İp Nizi Yazmaya Unutmayın sonmu 100 İle Bitiyor Ve Bilgisiyarınızı Yeniden Başlatın Serverinize Start Verin Site Kndiliginde Açılcaktır...Saygılarla EseKolu
Link Buyrun Ksinlikle Alıntı Yoktur Anlatım Ve Linkler Bnimdir :) :)





+R3p Hor Görmeyin
Konu Sabitlenirse Sevinirim ;)
 
oncelikle tesekkurler kardeşim.. Yapamayanlara yardımcı oldun heralde... ama birazdaha acık ve net yapsaydın sanırım daha iyi olacaktı..Saygılar
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst