HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tuttuğumuz takımlar sadece Galatasaray, Fenerbahçe v.b mi olacak? Boston Celtics, LA Lakers, Miami Heat v.b takımları da tutabiliriz. biraz üstü kapalı konuştum ama umarım açtığım bu konu, yetkililere ulaşır.
En derin saygılarımla...
En derin saygılarımla...
Bunun İçin Bir Topluluk Gerekir..
Bu Tür Öneriler Mevcut.. Fan Sayfaları Bile Var..
Fakat Adminimizin İkna Olması Lazım..
1-2 Kişi İstedi Diye Rank Koyulacagını Sanmam..
Bu Tür Öneriler Mevcut.. Fan Sayfaları Bile Var..
Fakat Adminimizin İkna Olması Lazım..
1-2 Kişi İstedi Diye Rank Koyulacagını Sanmam..
Ben kendi isteiğimi belirttim. Forumda illa ki benim fikrime katılan arkadaşlar vardır. Umarım admin'lerimize ulaşır bu isteğimiz.
Bunun İçin Bir Topluluk Gerekir..
Bu Tür Öneriler Mevcut.. Fan Sayfaları Bile Var..
Fakat Adminimizin İkna Olması Lazım..
1-2 Kişi İstedi Diye Rank Koyulacagını Sanmam..
Aynen , öyle olsaydı zaten anında isterdim Sakaryaspor'u

Yuh diyorum arkadaşım , o kadar fan grubu kuruluyor ve hiçbir takımın rankı gelmiyor ama amerikan takımlarının rankı gelecekmi zannediyorsun 

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 218
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 155
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
