HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Şampiyonlar Ligi'ne direkt olarak katılacak olan Fenerbahçe'de gelirlerin tavan yapması bekleniyor.
İstanbul -
2010'da yaklaşık 150 milyon Euro gelir elde eden Sarı-Lacivertliler, 2011 yılında zenginler kulübünde ilk 10'a girmeye çok yakın
Fransızların ekonomi dergisi LExpansion geçtiğimiz aylarda Fenerbahçelileri gururlandıracak bir haber yayımlamıştı. Fenerbahçenin büyük gelişimini; incelenmesi, araştırılması ve Avrupanın diğer büyük kulüplerince örnek alınması gereken bir başarı olarak değerlendiren dergi, aynı gelişmenin sürmesi halinde Fenerbahçenin, 10 yıl içinde Avrupanın en büyük kulübü olacağını yazmıştı. Fenerbahçe Spor Kulübü de LExpansionun bu haberini doğrular nitelikte bir gelişim gösteriyor. Avrupa kulüplerinin 2010 yılı gelirleri gözönüne alındığında Sarı-Lacivertliler, Juventusun ardından ilk 10u zorlamaya başladı. Bilindiği gibi Sarı-Lacivertliler 2010 yılında 315 milyon TL (150 milyon Euro) gelir elde etmiş, 2011 bütçesini ise 367 milyon Lira olarak belirlemişti. Şampiyonlar Liginde de mücadele edecek olması nedeniyle 2011 gelirlerini ikiye katlaması beklenen Kanarya, 205 milyon Euro ile geliri en yüksek Avrupa kulüpleri arasında 10. sırada olan Juventusu gelecek sezon geride bırakmaya çok yakın.
Avrupa'nın zirvesi
Real Madrid 450 milyon Euro
Barcelona 398 milyon Euro
M.United 349 milyon Euro
Bayern Münih 323 milyon Euro
Arsenal 274 milyon Euro
Chelsea 255 milyon Euro
Milan 235 milyon Euro
Liverpool 225 milyon Euro
Inter 224 milyon Euro
Juventus 205 milyon Euro
Fenerbahçe 150 milyon Euro
İstanbul -
2010'da yaklaşık 150 milyon Euro gelir elde eden Sarı-Lacivertliler, 2011 yılında zenginler kulübünde ilk 10'a girmeye çok yakın
Fransızların ekonomi dergisi LExpansion geçtiğimiz aylarda Fenerbahçelileri gururlandıracak bir haber yayımlamıştı. Fenerbahçenin büyük gelişimini; incelenmesi, araştırılması ve Avrupanın diğer büyük kulüplerince örnek alınması gereken bir başarı olarak değerlendiren dergi, aynı gelişmenin sürmesi halinde Fenerbahçenin, 10 yıl içinde Avrupanın en büyük kulübü olacağını yazmıştı. Fenerbahçe Spor Kulübü de LExpansionun bu haberini doğrular nitelikte bir gelişim gösteriyor. Avrupa kulüplerinin 2010 yılı gelirleri gözönüne alındığında Sarı-Lacivertliler, Juventusun ardından ilk 10u zorlamaya başladı. Bilindiği gibi Sarı-Lacivertliler 2010 yılında 315 milyon TL (150 milyon Euro) gelir elde etmiş, 2011 bütçesini ise 367 milyon Lira olarak belirlemişti. Şampiyonlar Liginde de mücadele edecek olması nedeniyle 2011 gelirlerini ikiye katlaması beklenen Kanarya, 205 milyon Euro ile geliri en yüksek Avrupa kulüpleri arasında 10. sırada olan Juventusu gelecek sezon geride bırakmaya çok yakın.
Avrupa'nın zirvesi
Real Madrid 450 milyon Euro
Barcelona 398 milyon Euro
M.United 349 milyon Euro
Bayern Münih 323 milyon Euro
Arsenal 274 milyon Euro
Chelsea 255 milyon Euro
Milan 235 milyon Euro
Liverpool 225 milyon Euro
Inter 224 milyon Euro
Juventus 205 milyon Euro
Fenerbahçe 150 milyon Euro
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 152
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 171
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 464
