Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Charımı satıyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan emreeramboo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 518

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

iyi oyunlar arkadaslar kurdale nickli 112 lwl savaşçı charımı satıyorum nekit karsılığı bi satış düşünmüyorum sadece TR de bi sağlam charla tks olrak düşünüyorum öncelikle TR de SAMARRA serverinde olursa iyi olur olmazsada dier serverlerde kabulümdür tks edilecek char sikilleri en az G1 olmalı 3 sikili fln itemleride abartmaya gerek yok ama kendisini idare edecek kadar sağlam olmalıdır
kurdale nickli charımda 14 tne edit vardır hem savunmalı hemde ataklı editler mevcuttur 2 3 tnede eski edit vardır tüm edtler sağlam 50 ort zehir blunmaktadır 8t parası vardır exp yüsükleri mevcuttur char bu şekilde satııktır tekliflerinizi bekliyorum charı satmamdaki ndn oyunun çok sıkıcı hale gelmesi ve yetkililerin oyunu güzellestiricek hiç bir sey yapmamasıdır ii oyunlar.:l04:
 
kardeş artemiste 65 LwL ninJa Satılır:
2G var:suikast-bıçak çevirme
hızlı saldırı m4 :)
zehirli bulut 11 puan :)
kamufulaj 1 puan

+9 ejderha bıçağı +3 karakter taşlı
+9 Küpe Çiçeği takımı +4 savunma +4 hız Diğeri kırık :)
+8 şahin sersemletme war
+9 abonoz küpe (efsun yok)
+9 gümüş bilezik(efsun yok)
+6 mor yakut kolye 2000hp %10 kılıç savunma
+9 ateş kuşu çizme 1000hpli %10 cift el %5 bıçak savunma
+8 zincir kapşon


+7 şeytan kanadı çakram var 14 becerili taşsız
9 kat bileti
depo bk dolu hızlı saldırı ve zehrli bulut karısık yançrıda 34 lwl savascı var
+9 dolu war 34 ort li ama üstüne item wermen lazım :)
 
72 Level Çar Verim?
Artemiste..
G.BDEN=G1
RUH = m7
Şiddetli = m6 ama m7ye 3bk var depo full bk dolu g yapcak kadar var
Güçlü = 1
K.Darbesi = 18
itemleri fln var.
+5 yarı +4 taşlı
+6 çelk
+8 e.t +4 taşlı 2k hpli
İç itemleri fln full efsnlu ilgilenirsen ö.m at ..
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst