HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
F.Bahçe'nin hocası tatildeki futbolcularını izlemek için teknolojiyi devreye soktu
1 Temmuz'da sezon açılışı yapacak Sarı-Lacivertliler'de Aykut Kocaman tatilde verdiği programı talebelerinin uygulayıp uygalamadığını dağıttığı polar saatlerdeki verilere göre öğrenecek. Çalışmayanın Samandıra'da adeta pestili çıkacak
Sezonu şampiyonlukla kapatan Fenerbahçe'de herkes tatil yaparken, teknik direktör Aykut Kocaman, Samandıra'da yeni sezon planlamasını yapmak için tam mesai çalışıyor. 1 Temmuz'da yeni sezona start verecek olan F.Bahçe'de Kocaman, tatil de bulunan futbolcularının verdiği proğramı uygulayıp uygulamadıklarını kontrol etmek için hepsini polar saat vererek tatile yolladı.
BİR HAFTA OLDU
Futbolcular tatilde olsalar da geçtiğimiz haftadan itibaren Aykut Kocaman'ın verdiği proğram çerçevesinde bireysel çalışmalara başlamaları gerekiyordu. Kocamanın verdiği saatler sporcuların yaptığı egzersizlerin takibini sağlıyor.
2. KEZ UYGULUYOR
Tatil sonunda toplayacağı saatlerdeki verilere göre, tavrını alacak olan Kocaman ve teknik heyet buradan elde edilecek verileri analiz edip kimin ne kadar çalışıp çalışmadığını tespit edecek. Bu analiz sonrasında oyunculara tek tek özel çalışma programları hazırlanacak. Aynı uygulama, geçtiğimiz sezonun devre arasında da devreye sokulmuştu.
UYANIKLARA ÖNLEM!
Öyle ki Andre Santos Brezilyada unuttuğunu söyleyip saati iade etmemişti. Aynı dönemde bazı futbolcuların saatleri başkalarına vererek uyanıklık yapmışlardı. Ancak Kocaman'ın bu gibi girişimler için de sürpriz önlemler aldığı da sızan bilgiler arasında
1 Temmuz'da sezon açılışı yapacak Sarı-Lacivertliler'de Aykut Kocaman tatilde verdiği programı talebelerinin uygulayıp uygalamadığını dağıttığı polar saatlerdeki verilere göre öğrenecek. Çalışmayanın Samandıra'da adeta pestili çıkacak
Sezonu şampiyonlukla kapatan Fenerbahçe'de herkes tatil yaparken, teknik direktör Aykut Kocaman, Samandıra'da yeni sezon planlamasını yapmak için tam mesai çalışıyor. 1 Temmuz'da yeni sezona start verecek olan F.Bahçe'de Kocaman, tatil de bulunan futbolcularının verdiği proğramı uygulayıp uygulamadıklarını kontrol etmek için hepsini polar saat vererek tatile yolladı.
BİR HAFTA OLDU
Futbolcular tatilde olsalar da geçtiğimiz haftadan itibaren Aykut Kocaman'ın verdiği proğram çerçevesinde bireysel çalışmalara başlamaları gerekiyordu. Kocamanın verdiği saatler sporcuların yaptığı egzersizlerin takibini sağlıyor.
2. KEZ UYGULUYOR
Tatil sonunda toplayacağı saatlerdeki verilere göre, tavrını alacak olan Kocaman ve teknik heyet buradan elde edilecek verileri analiz edip kimin ne kadar çalışıp çalışmadığını tespit edecek. Bu analiz sonrasında oyunculara tek tek özel çalışma programları hazırlanacak. Aynı uygulama, geçtiğimiz sezonun devre arasında da devreye sokulmuştu.
UYANIKLARA ÖNLEM!
Öyle ki Andre Santos Brezilyada unuttuğunu söyleyip saati iade etmemişti. Aynı dönemde bazı futbolcuların saatleri başkalarına vererek uyanıklık yapmışlardı. Ancak Kocaman'ın bu gibi girişimler için de sürpriz önlemler aldığı da sızan bilgiler arasında
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 291
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 177
