HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, tatile çıkmadan önce konuştu. Transferi yüzde 80 tamamladıklarını, geçen sezona göre daha hazır ve yol kat etmiş bir ekip olduklarını belirten genç teknik adam, kadronun hem Şampiyonlar Ligi hem de Süper Lig için yeterli kalitede olduğunu vurguladı.
KİMSENİN NE YAPTIĞI BİZİ İLGİLENDİRMEMELİ
Camiaya seslenen Aykut Kocaman, "Diğer takımların yaptığı transferlerin veya görüşmelerin taraftarımız üstünde beklenti yaratması çok doğal ama bu ibizi fazla ilgilendirmemeli. Ben kadromuzdaki oyuncudan daha iyi değilse, katkısı ondan daha fazla olmayacaksa, oyuncu alınmasından yana değilim. Yine de izlediğimiz, ün sahibi olmasa da bu kaliteye sahip isimler var. Biraz bekleyeceğiz" mesajını gönderdi.
ANELKA ÖRNEĞİNİ VERDİ
Taraftara Anelka örneğini hatırlatan Kocaman, "Anelka geldiğinde çok umutlandık. Takımı yukarılara taşıyacağına emindik. Ama daha kaliteli oyunculardan kurulu Arsenal, Real Madrid, Liverpool ve Chelsea'de oynadığı futbolu Fenerbahçe'de sergileyemedi. Bir oyuncu ile hiçbir şey bitmiyor. Yani; en iyisini, en kalitelisini de alsanız, eğer iyi bir takım değilseniz bir işe yaramıyor" yorumunu yaptı.
YOL HARİTAMIZ BELLİ
Yol haritasını açıklayan Fenerbahçe Teknik Direktörü "Şampiyonluğa ulaştığımız süreç, hem takımın hem de benim birbirimizi anladığımız bir dönemi yarattı. Emekledik, yürüdük ve şimdi koşmaya geçmemiz gerekiyor. Daha iyi idmanlar yapacağız, daha iyi çalışacağız, fizik güç olarak geçen sezonun üstüne çıkacağız. Teknik kalitesi yüksek olan bu kadronun, mücadele gücü de yükseldiğinde yine savaşan bir takımı taraftarımıza seyrettireceğiz. Bizim en önemli planımız bu." dedi.
KİMSENİN NE YAPTIĞI BİZİ İLGİLENDİRMEMELİ
Camiaya seslenen Aykut Kocaman, "Diğer takımların yaptığı transferlerin veya görüşmelerin taraftarımız üstünde beklenti yaratması çok doğal ama bu ibizi fazla ilgilendirmemeli. Ben kadromuzdaki oyuncudan daha iyi değilse, katkısı ondan daha fazla olmayacaksa, oyuncu alınmasından yana değilim. Yine de izlediğimiz, ün sahibi olmasa da bu kaliteye sahip isimler var. Biraz bekleyeceğiz" mesajını gönderdi.
ANELKA ÖRNEĞİNİ VERDİ
Taraftara Anelka örneğini hatırlatan Kocaman, "Anelka geldiğinde çok umutlandık. Takımı yukarılara taşıyacağına emindik. Ama daha kaliteli oyunculardan kurulu Arsenal, Real Madrid, Liverpool ve Chelsea'de oynadığı futbolu Fenerbahçe'de sergileyemedi. Bir oyuncu ile hiçbir şey bitmiyor. Yani; en iyisini, en kalitelisini de alsanız, eğer iyi bir takım değilseniz bir işe yaramıyor" yorumunu yaptı.
YOL HARİTAMIZ BELLİ
Yol haritasını açıklayan Fenerbahçe Teknik Direktörü "Şampiyonluğa ulaştığımız süreç, hem takımın hem de benim birbirimizi anladığımız bir dönemi yarattı. Emekledik, yürüdük ve şimdi koşmaya geçmemiz gerekiyor. Daha iyi idmanlar yapacağız, daha iyi çalışacağız, fizik güç olarak geçen sezonun üstüne çıkacağız. Teknik kalitesi yüksek olan bu kadronun, mücadele gücü de yükseldiğinde yine savaşan bir takımı taraftarımıza seyrettireceğiz. Bizim en önemli planımız bu." dedi.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 60
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 54
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 42
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 61
