HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Şu anda takımda 15 yabancı var:
Quaresma, Guti, Ernst, Simao, Sidnei, Bebe, Fernandes, Sivok, Hilbert, Ferrari, Tabata, Fink, Holosko, Ferrari, Bobo
Sadece Bobonun sözleşmesi bitti.
Yeni kadrodaki oyuncularla beraber inceleyelim: (4-2-3-1 düzeninde)
Cenk
Rüştü
Yeni kaleci
Ekrem Toraman Ersan İsmail
Hilbert Sidnei Egemen Tanju
Rıdvan Sivok Atınç Doğukan
Ferrari
Aurelio Ernst
Necip Fernandes
Cumali Furkan
Fink
Quaresma Guti Simao
Mustafa Burak Veli
Onur Tabata Holosko
Almeida
Mehmet
Bebe
Bobo
Bobonun sözleşmesi bitmiş durumda, Mustafayı da santrafor olarak düşünürsek, bu pozisyonda çok oyuncu olduğunu görürüz. Tabata takıma uymadı ve de fizik eksikliği nedeniyle son günlerin futbolunda pek verimli olamadığını düşünebiliriz.
Geri dörtlüye Sidnei ve Egemen alınmış, Sivok ve Ferrari arasında tercih lazım. Ferrari evvelki sene süperdi, Schusterin gözden çıkarmasıyla hem kendi, hem takım zarar gördü. Kendine bakmadığı rivayet olunursa da, geri dörtlünün ortasında oynayacak tek lider futbolcu. Sivok geçen sene yerini dolduramadı.
Takımın ön libero pozisyonunda Necip, Ernst ve yaşlanmış Aurelio var. Fernandes tam buranın oyuncusu değil. Finke her zaman gerek var.
Sivoku gönderirsen geriye Hilbert ve Holoskoyu gözden çıkarmak gerekiyor. Hilbert çok üst düzey olmasa da, faydalı bir oyuncu. Holosko çok iyi huylu ve istikbal vaat ediyor. Karar vermesi zor bir durum.
Acaba yeni Federasyonnun yabancı sınırı kaldırması mı bekleniyor?
Quaresma, Guti, Ernst, Simao, Sidnei, Bebe, Fernandes, Sivok, Hilbert, Ferrari, Tabata, Fink, Holosko, Ferrari, Bobo
Sadece Bobonun sözleşmesi bitti.
Yeni kadrodaki oyuncularla beraber inceleyelim: (4-2-3-1 düzeninde)
Cenk
Rüştü
Yeni kaleci
Ekrem Toraman Ersan İsmail
Hilbert Sidnei Egemen Tanju
Rıdvan Sivok Atınç Doğukan
Ferrari
Aurelio Ernst
Necip Fernandes
Cumali Furkan
Fink
Quaresma Guti Simao
Mustafa Burak Veli
Onur Tabata Holosko
Almeida
Mehmet
Bebe
Bobo
Bobonun sözleşmesi bitmiş durumda, Mustafayı da santrafor olarak düşünürsek, bu pozisyonda çok oyuncu olduğunu görürüz. Tabata takıma uymadı ve de fizik eksikliği nedeniyle son günlerin futbolunda pek verimli olamadığını düşünebiliriz.
Geri dörtlüye Sidnei ve Egemen alınmış, Sivok ve Ferrari arasında tercih lazım. Ferrari evvelki sene süperdi, Schusterin gözden çıkarmasıyla hem kendi, hem takım zarar gördü. Kendine bakmadığı rivayet olunursa da, geri dörtlünün ortasında oynayacak tek lider futbolcu. Sivok geçen sene yerini dolduramadı.
Takımın ön libero pozisyonunda Necip, Ernst ve yaşlanmış Aurelio var. Fernandes tam buranın oyuncusu değil. Finke her zaman gerek var.
Sivoku gönderirsen geriye Hilbert ve Holoskoyu gözden çıkarmak gerekiyor. Hilbert çok üst düzey olmasa da, faydalı bir oyuncu. Holosko çok iyi huylu ve istikbal vaat ediyor. Karar vermesi zor bir durum.
Acaba yeni Federasyonnun yabancı sınırı kaldırması mı bekleniyor?
