Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Hangi Yabancılar Kalmalı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ProGamerS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 183

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Şu anda takımda 15 yabancı var:

Quaresma, Guti, Ernst, Simao, Sidnei, Bebe, Fernandes, Sivok, Hilbert, Ferrari, Tabata, Fink, Holosko, Ferrari, Bobo

Sadece Bobo’nun sözleşmesi bitti.


Yeni kadrodaki oyuncularla beraber inceleyelim: (4-2-3-1 düzeninde)

Cenk
Rüştü
Yeni kaleci

Ekrem Toraman Ersan İsmail
Hilbert Sidnei Egemen Tanju
Rıdvan Sivok Atınç Doğukan
Ferrari

Aurelio Ernst
Necip Fernandes
Cumali Furkan
Fink
Quaresma Guti Simao
Mustafa Burak Veli
Onur Tabata Holosko

Almeida
Mehmet
Bebe
Bobo


Bobo’nun sözleşmesi bitmiş durumda, Mustafa’yı da santrafor olarak düşünürsek, bu pozisyonda çok oyuncu olduğunu görürüz. Tabata takıma uymadı ve de fizik eksikliği nedeniyle son günlerin futbolunda pek verimli olamadığını düşünebiliriz.
Geri dörtlüye Sidnei ve Egemen alınmış, Sivok ve Ferrari arasında tercih lazım. Ferrari evvelki sene süperdi, Schuster’in gözden çıkarmasıyla hem kendi, hem takım zarar gördü. Kendine bakmadığı rivayet olunursa da, geri dörtlünün ortasında oynayacak tek lider futbolcu. Sivok geçen sene yerini dolduramadı.
Takımın ön libero pozisyonunda Necip, Ernst ve yaşlanmış Aurelio var. Fernandes tam buranın oyuncusu değil. Fink’e her zaman gerek var.
Sivok’u gönderirsen geriye Hilbert ve Holosko’yu gözden çıkarmak gerekiyor. Hilbert çok üst düzey olmasa da, faydalı bir oyuncu. Holosko çok iyi huylu ve istikbal vaat ediyor. Karar vermesi zor bir durum.

Acaba yeni Federasyon’nun yabancı sınırı kaldırması mı bekleniyor?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst