Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

3 kafa yorucu soru

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Gky Gökay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi size '' 3 '' sorum var ... Hepsi karmaşık ve gerçekten önceden

farkedemediğiniz ben size anlattıktan sonra farkedeceğiniz sorular . Şimdi Başlıyorum ..


1)BULUTLAR...

Arkadaşlar şimdi ilk sorumuz , BULUTLAR...

Bulutlar aslında '' Su '' adını verdiğmiz H2O bileşiğinden gelen bir madde.Şimdi soru :

Bulutlar

Katılar Çünkü : Belirli Bir Kuvvet Uygulanmadıkça Sabitler !
Sıvılar Çünkü : Dokunduğunuzda eliniz ıslanır !
Gazdır Çünkü : Havada Durabiliyor !

Tamam Şimdi Burayı Gördünüz Bide Aşşağı Bakın !

Katı Değildir Çünkü : Havada bir gaz gibi davranabiliyor çünkü bir yanı gaz !
Sıvı Değildir Çünkü : Dağınık değiller ve bulunduğu ortamın şeklini almıyor !
Gaz Değildir Çünkü : Belirli bir kuvvet olmadıkça sabitler !


ŞİMDİ SİZ KARAR VERİN ! BULUTLAR , KATIMI ,SIVIMI YOKSA GAZMI ?

Bunu düşününce insan tek bir karara varıyor ! GAZ + SIVI + KATI...




2)Renkler Yokken ?!

Arkadaşlar bu sorum evren yaradılmadan önce hiç bir rengin , hiç bir maddenin olmadığı bir yere

götürücem..

Evet arkadaşlar , evren yaradılmadan önce HİÇ BİR RENK yoktu ... Şimdi ben size daha önce hiç fark

etmediğiniz bir rengi göstericem .. Şimdi her maddenin bir rengi olmaklıdır.Şimdi camda bir maddedir.Peki

camın rengi ? Buna kısaca saydam diyebiliriz .Şimdi opak saydamın koyu hali olarak düşünülebilir o

zaman.Peki evren yaratılmadan önce hiç bir renk yoktu , fakat saydam tam bir RENK değil...

Peki Eğer Evren Yaratılmadan Önce Her Yer Saydam Olsaydı

ARKASI NASIL GÖZÜKÜRDÜ ? SAYDAMIN ARKASINI GÖRMEYE ÇALIŞIN VE BİRDEN

FARKEDECEKSİNİZKİ , SİZİN EN ÇOK GÖRDÜĞÜNÜZ YER SAYDAMIN ARKASINDA GÖZÜKECEK !



3)KARANLIK (Ben bile yusuf yusuf ettim şimdi
biggrin.png
)

Arkadaşlar bu sorumu biraz kısa tutacağım.Biliyorsunuzki her ışığın olmadığı yerde karanlık olur.Fakat

KARANLIK NERDEN GELİYOR ?! Tamam ışık olmadığı yerde karanlık olur ama karanlık nerden geliyor ?

Onunda tam bir kaynağı varmı ? Tıpkı ışığın kaynağı olduğu gibi .​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst