HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba ,
Bu konuyu açmamın sebebi adillik istemem.Hemen konuya geçiyorum.
13 Haziranda banlandım.Kutlamalarda 2 tane saçma konu açmışım.Birincisi saçmaydı eğlencesine açmıştım kabul.İkincisinde karpuz yerken senenin ilk karpuzunu yedim hayırlı olsun diye konu açtım , saçma buldular.Benim için bir kutlama ? Karpuzu çok özledim ?
Şimdi tüm akıllılar kutlamalar kurallarını atıcak.
Yazısını bana gösterecekler.Değiştirilme tarihine bakarmısınız ? Ben banlandıktan 5 dakika sonra direk yaptı.5 dakika önce yapsaydı , ikinciyi atmazdım.Şimdi soruyorum size turkmmo yönetimi.Biz 3 gün beklerken siz napıyordunuz ? Uyuyormuydunuz ?
Bu konuyu açmamın sebebi adillik istemem.Hemen konuya geçiyorum.
13 Haziranda banlandım.Kutlamalarda 2 tane saçma konu açmışım.Birincisi saçmaydı eğlencesine açmıştım kabul.İkincisinde karpuz yerken senenin ilk karpuzunu yedim hayırlı olsun diye konu açtım , saçma buldular.Benim için bir kutlama ? Karpuzu çok özledim ?
Şimdi tüm akıllılar kutlamalar kurallarını atıcak.
Aksi Takdirde;
Direk 3 gun ban uygulamsı yapıalcaktır !
Yazısını bana gösterecekler.Değiştirilme tarihine bakarmısınız ? Ben banlandıktan 5 dakika sonra direk yaptı.5 dakika önce yapsaydı , ikinciyi atmazdım.Şimdi soruyorum size turkmmo yönetimi.Biz 3 gün beklerken siz napıyordunuz ? Uyuyormuydunuz ?
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Karpuzu çok özledim demişsin.
O zaman bende havuzu özledim , denizi özledim , arkadaşlarımı özledim vs vs.
Hadi kutlayalım bugün arkadaşlarla buluştuk.
Hadi kutlayalım bugün havuzdaydık.
Hadi kutlayalım bugün denize açıldık![]()
Oldumu sence ?
Ata 1. konunun seninle uzaktan yakından alakası yok Yönetim içinde ne olup bitigini bilemezsin öncelikle.
Bir digeriha önce kuralı deıgstırıp senı cezalndrmısım ha tam tersi yapcagım işleme önclik verdim sadece.
İlk konunu açtın ses çıkarmadım. 2. konuda ceza aldn yönetimi sorgular ve yargılarsan cezan 3 günle sınırlı kalmayacagını sen benden daha iyi bilyrsundur. İyi günler...
Karpuzu çok özledim demişsin.
O zaman bende havuzu özledim , denizi özledim , arkadaşlarımı özledim vs vs.
Hadi kutlayalım bugün arkadaşlarla buluştuk
.
Hadi kutlayalım bugün havuzdaydık.
Hadi kutlayalım bugün denize açıldık

Oldumu sence ?
O zaman bende havuzu özledim , denizi özledim , arkadaşlarımı özledim vs vs.
Hadi kutlayalım bugün arkadaşlarla buluştuk
.Hadi kutlayalım bugün havuzdaydık.
Hadi kutlayalım bugün denize açıldık

Oldumu sence ?
Son düzenleme:
ßéLa_07;4870004' Alıntı:Karpuzu çok özledim demişsin.
O zaman bende havuzu özledim , denizi özledim , arkadaşlarımı özledim.
Hadi kutlayalım bugün arkadaşlarla buluştuk.
Hadi kutlayalım bugün havuzdaydık.
Hadi kutlayalım bugün denize açıldık![]()
Oldumu sence ?
Ben her yaptığımı söylemiyorum.Ayda bir foruma giriyorum.Ondada senenin ilk karpuzunu kutluyorum.Ayrıca benim derdim oda değil.3 yazıyordu.Banlandıktan sonra direk yazdı.Benim derdim o.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
