berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Dallsın Yıldızlı Gecesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cagataye95
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 190

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Dün gece ki maç herhalde son yılların en zevkli final serilerinden birine sahne oldu. James ve arkadaşları final serisi boyunca oldukça zorlanan fakat mücadeleyi bırakmayan Nowitski ve takım arkadaşlarına karşı mücadele etmeye çalıştılar. Maça baktığımız zaman her 2 tarafında dersine iyi çalıştığını maalesef söylemek zor.
Nowitzki ‘yi durdurma gayretinde ki Heat oyuncuları başta Terry olmak üzere ilk yarı boyunca Dallas takımını durduramadılar. Aslına bakarsanız savunma da zaten Dallas daha potansiyelli bir takım. Shawn Marrion gibi usta bir blokçunun yanında Chandler gibi sıçraması kuvvetli bir uzun olunca zaten çember altına sokulmak zorlaşıyor. Bu esnada Heat li oyuncular da daha çok Bosch u birebir de bırakarak yada başta wade ve James olmak üzere bireysel oyunlara yöneldiler. Oysaki Dallas takımı Nowitski nin şutları sokamamasına rağmen hücumda daha çok paslaştı.
Kidd ‘in ve Barrea ‘nın pası çok seven ve çabukluğu olan oyun kurucular olmaları Mavericks takımının en büyük avantajı idi. Bu yüzden savunmada bocalayan ve hücumda da bireyselliğe yönelen Heat takımı ilk devrede istediği sonuçları alamadı. İkinci yarıda Dirk ‘in hastalığına rağmen devreye girmesi ve oyunu domine etmeye çalışması Dallas kısalarının da elini rahatlattı. Zaten maç öncesi yapılan spekülasyonlar da Dallas ‘ın yıldızını etkilemişti.
Kritik anlarda soktuğu şutlar,ve oyunu post up yaparak soğutabilmesi ve tek tek kaldığında içeriye drive ları onun ne denli büyük bir yıldız olduğunu gösterdi.Alman basketbolunda Harnisch, wucherer ,welp gibi pek çok iyi oyuncu yetişti ama herhalde en değerlisi Nowitski olmalı.
Heat bu anlarda ise sadece geriye koşmakla yetindi.2 usta oyuncusunun takımı toplayamaması ve özellikle James ‘in kritik anlarda yanlış şut seçimleri ve sorumluluk almaktan çekinmesi Wade ‘in daha fazla yorulmasına yol açtı. Bosch un içerde varlık gösterememesi ,Chalmers ve diğer kısaların top kayıpları yapmaları Dallas savunmasının konsantrasyonunu giderek yükseltti.Ve maçı daha az hata yapan değil hatalardan daha iyi yararlanan bir takım kazandı.
Sonuç olarak dün gece takım gibi oynayan bir takım kazandı Miami ‘de.Zaten Maç sonunda Coach Rick Carlisle ‘nin sözleri her şeyi özetliyordu. Biz iyi basketbol oynamaya çalışan bir takımız.
OĞUZ AKDENİZ
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst