berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Php-Css-Php-Photoshop-Panel'den Anlayan Arkadaşları Arıyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cezaiso123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 481
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar Arkadaşlar Aklımda Bir Proje Var.

Biraz Bu Projeden Bahsedeyim ;

  • >Kendime Bir Domain Alıp Güzel Bir Host İle Online Yapmak İstiyorum.
  • >Siteyi WebTasarım Üzerine Kurmak İstiyorum.
  • >Sitede Hiç Yayınlanmayan Paneller , Html Kodları , Php Kodları , Css Kodları Paylaşmak İstiyorum.
  • >Kendimi WebTasarım'da Orta Derece Profesyonel Olarak Görüyorum.Bütün Konularda Azda Olsa Birşeyler Görmüş Birisiyim.
  • >Belkide TurkMMo Forumunda İsmimi Hiç Duymadınız.Bu Normaldir
  • >Artık Sesimi Duyurmak , İnsanlara Paydalı Olmak İstiyorum.
  • >Herkez Alman Panellerini , Onların Konularını Alıntı Yapıyorlar.
  • >Biz Neden Yapmıyoruz ? Onlar Bizlerden Alıntı Yapsınlar.
  • >Forumda SadeceDusun İsimli Bir Arkadaşımız Herkeze Yararlı Olucak Konuların Altına İmzasını Atmış Bir İnsan Gördüğüm Kadarı İle Onuda Buradan Tebrik Ediyorum Bu Başarısından Dolayı .
  • >Eğer Sizde Benimle Birlikte Sesinizi Duyurmak Veya İnsanlara Yararlı Olmak İstiyorusanız Gelin El Ele Verelim Birlikte Çabalıyalım.
  • >Bunun İçin Profesyonel Birisi Olmanızada Gerek Yok Her Konudan Biraz Anlasanız Yeter.


Bana Ulaşmak İçin : alkoliq.team@hotmail.com Adresini Ekleyin.

Hepimiz El Ele Verelim - Sesimizi Duyuralım !
 
cezaiso123 Herkez böyle çok projeleri oluşturmak istediler veya oluşturdular sonra vaz geçtiler. Ondan herkez kendi işine bakıyor diyebilirim. Mesela senin bildiğini ben bilmiyorum benim bildiğimide sen bilmiyor olabilirsin. Bizler ne biliyorsak kendimizde kalmasını istiyoruz Almanlara baksan 6-8 kişi birleşmiş Yeni Eklentiler - Yeni Tasarımlar yapıyorlar. Biz tek başımıza almanlardan aldığımız demo veya almanların kodlama hatası yapılan panelleri alıp serverlerimizi hacklatanları çok yani...
 
haklısın kardeşim aynende dediğin gibi fakat ben bu projeyi ücretsiz yapmak istiyorum ve devamlı sürmesini istiyorum. sende katılmak istersen her zaman beklerim başarılı birisin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst