HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Soru1)Kardeşler hangi sunucuyu tavsiye edersiniz ?
Soru2)Türkiye Lokasyon Almanya Lokasyon falan diyo bunlar ne demek (Almanya daha ucuz oluo :SS )
Soru3)VPS sunucunu oylesine denemek icin satın al tusuna bastım şunlar yazıo:
HOSTNAME [...................]E G.S E RVER1(Y OUR DOM AİN .C OM)
NS1 Ön Eki [....................]e g. ns1(.y our domain. com)
NS2 Ön Eki[.....................]e g. ns2(.y ou rd o ma in. com)
Root Şifresi [....................]
Soru4)Aylık Trafik ne oluyor?
Soru5)DDR2 veyaz DDR3 yazıor araştırmalarıma göre bant genişliği falan filan diyor bu konuda da yardımcı olur musunz ?
Soru6)Diyelim ki sw mde kndimi GM yaptım.Modeme reset atınca yani IP degisince GM lik gider mi (Bunun icin Static IP yaptırmama gerek war mı )
Şimdiden TeşekkürLer......
Soru2)Türkiye Lokasyon Almanya Lokasyon falan diyo bunlar ne demek (Almanya daha ucuz oluo :SS )
Soru3)VPS sunucunu oylesine denemek icin satın al tusuna bastım şunlar yazıo:
HOSTNAME [...................]E G.S E RVER1(Y OUR DOM AİN .C OM)
NS1 Ön Eki [....................]e g. ns1(.y our domain. com)
NS2 Ön Eki[.....................]e g. ns2(.y ou rd o ma in. com)
Root Şifresi [....................]
Soru4)Aylık Trafik ne oluyor?
Soru5)DDR2 veyaz DDR3 yazıor araştırmalarıma göre bant genişliği falan filan diyor bu konuda da yardımcı olur musunz ?
Soru6)Diyelim ki sw mde kndimi GM yaptım.Modeme reset atınca yani IP degisince GM lik gider mi (Bunun icin Static IP yaptırmama gerek war mı )
Şimdiden TeşekkürLer......
