Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Son Nokta l Andre Santos !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan [GM]Phoneix
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 186

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Andre Santos, hakkındaki transfer söylentilerine nokta koydu!

24376677665158117999.jpg


“Sözleşmem bitene kadar burada kalmak istiyorum.“

Fenerbahçe`de ligin ilk yarısının en sorunlu adamlarından biriydi Andre Santos... Özellikle teknik direktör Aykut Kocaman ile yaşadığı sorun ve yaptığı açıklamalar ortalığı bir hayli karıştırmıştı. Ancak herkes gibi o da Antalya kampında kendine geldi ve ikinci yarıda öyle bir çıkış yakaladı ki Barcelona dahil bir çok takımın takibine girdi.

Haliyle bu da gündeme, “Gidecek mi, kalacak mı?“ sorularını getirdi. Bu durumu değerlendiren Andre Santos, “Avrupa ve diğer kıtalardaki basın organlarında benimle ilgili haberler sürekli çıkıyor. Bunların doğruluğu tabii ki sorgulanır ancak ben böyle haberlerden mutlu da oluyorum. Demek ki kendimi göstermişim, demek ki işimi iyi yapıyorum. Fakat Fenerbahçe`de çok mutluyum. Şu an da başarılıyım ve daha da başarılı olmak istiyorum. 2014`e kadar
Fenerbahçe`de kontratım var ve sözleşmemin sonuna kadar burada kalmak istiyorum“ dedi.

EN KRİTİK MAÇ
Geride kalan sezon ve elde edilen şampiyonluk da Andre Santos için unutulmazlar arasında... Zorlu maratonu değerlendiren Andre Santos, “Şampiyonluk yarışındaki en kritik 90 dakika Gaziantepspor maçıydı. O maçta karşımızda kaliteli bir ekip vardı ve maça kazanmak için gelmişlerdi. Karşılaşma içerisinde bize karşı her
şeyi denediler, biz de bir türlü golü bulamadık. Bize çelme takmak için gelmişlerdi net bir şekilde. Neyse ki o maçı da kayıpsız atlattık“ diye konuştu.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst