mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Acemi Asker DiyalogLar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan zeyn0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 385

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

-sigara odası nerede?

-abi ileri bak mı diyo elleri bırak mı diyo?

- komutanım bir durum emredebilir miyim?
- tabii oğlum ne demek buyur sen emret suriye' yi alalım.


komtanım dizimden rahatsızlık geçirdim de çök kalk yapmasam olur mu?
- tabii oglum sen şöyle kenara geç komando dansına başla.
- ama komutanım...
- bi daha da böyle sendikal isteklerle gelme yanıma.
- emredersiniz komutanım.


-komutanım bir sıkıntım var arzedebilir miyim
-söyle bakalım
-bizim tuvaletler çok pis komutanım
-öyle mi? tamam o zaman asteğmenim bu arkadaş alaydaki tüm tuvaletleri temizlesin bugün...
-???

-komutanım yemeklere şap katılıyor mu?
-koskoca türk ordusunun işi gücü yok sizin şeyinizle mi uğraşacak.


-komutanım bu 10 günlük yatak istirahatini nerede geciricem..?
-paris güzeldir bu mevsimde..!


komutan: sorusu olan var mı arkadaşlar? soru soru?
a1: komtanım akşam yemeği saat kaçta oluyo?
komutan: türk askeri acıkmaz ! başka?
a2: komtanım 10 dakka mola yetmiyo. 15 yapsak?
komutan: türk askeri yorulmaz! artık molalar 5 dakka. başka?
a3: komtanım benim eşofmanım yok!
komutan: benim de yok. sana soruyomuyum? başka?
a4: komtanım yemeklerde şap varmış doğrumudur?
komutan: arkadaşlar askeriyede herşey bilimseldir. bilimselliğin dışına çıkan hiçbişey olmaz. şap var mı bilmiyorum ama katmışlarsa birbirinizle duygusal ilişkiler kurmanızı engelliycek kadar koymuşlardır. başka?
a5: komtanım ekmekler sabaha bayatlıyo.
komutan: zamanında yemezseniz bayatlar tabi. başkaaaaaa?
a6: komtanım öğlen maruldan tırtıl çıktı.
komutan:arkadaşım savaşta ummadığını yiyceksin barışta eline ne geçerse... yeteer. başka soru yok. sstirahat et!
bölük: sool !


-muzikten anlayan var mi
(askeriye gazinosunda calistiralacagini sanan sevinen askerler atlar )
- komutanim super anlarim
-komutanim asıl ben anlarim
-hayir ben anlarim
-iyi siz 3'unuz kosun piyano tasinacak el atın .
 
komutan: sorusu olan var mı arkadaşlar? soru soru?
a1: komtanım akşam yemeği saat kaçta oluyo?
komutan: türk askeri acıkmaz ! başka?
a2: komtanım 10 dakka mola yetmiyo. 15 yapsak?
komutan: türk askeri yorulmaz! artık molalar 5 dakka. başka?
a3: komtanım benim eşofmanım yok!
komutan: benim de yok. sana soruyomuyum? başka?
a4: komtanım yemeklerde şap varmış doğrumudur?
komutan: arkadaşlar askeriyede herşey bilimseldir. bilimselliğin dışına çıkan hiçbişey olmaz. şap var mı bilmiyorum ama katmışlarsa birbirinizle duygusal ilişkiler kurmanızı engelliycek kadar koymuşlardır. başka?
a5: komtanım ekmekler sabaha bayatlıyo.
komutan: zamanında yemezseniz bayatlar tabi. başkaaaaaa?
a6: komtanım öğlen maruldan tırtıl çıktı.
komutan:arkadaşım savaşta ummadığını yiyceksin barışta eline ne geçerse... yeteer. başka soru yok. sstirahat et!
bölük: sool !

Benim Komutanda Boyle Uyuz Biseydi :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst