HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Fenerbahçe Yönetimi, Eskişehirspor'un yıldız oyuncusu için kulübüyle her konuda anlaşmaya vardı
Sezer için sarı-lacivertlilerin 3 milyon euro ile birlikte Bilica ve Abdülkadir'in bonservislerini kırmızı-siyahlılara vereceği öğrenildi.
Fenerbahçenin ısrarla istediği Sezer Öztürkün transferinde pürüzler halledildi, yetenekli oyuncunun işi imzaya kaldı.
Fenerbahçe Yönetimi, transferi için günlerdir büyük uğraş verdiği Sezer Öztürkü, dün Eskişehirspor ile yapılan son görüşmeden sonra renklerine kattı.
Uzun süredir sıkı pazarlıklar yapan iki kulübün yöneticileri dün Brezilyalı savunma oyuncusu Bilicanın da ikna olması ile resmen anlaşmaya vardı. Fenerbahçe, Sezer Öztürk için Eskişehirspora 3 milyon euro bonservis bedeli ve ayrıca Bilica ile Abdülkadiri bonservisleri ile birlikte vermeyi kabul etti.
Teknik Direktör Bülent Uygun'un ısrarla istediği Bilica'nın da Eskişehirspor Yönetimi ile masaya oturup alacağı ücret konusunda el sıkıştığı bildirildi. Eskişehirspor yöneticisi Erdal Şahbaz da, "Fenerbahçe son teklifini bugün (dün) bize iletti. Ortada anlaşılamayacak bir durum kalmadı. Sezer konusunun hafta başında resmileşeceğini düşünüyorum" dedi.
SEMİH'DE BİTİYOR
Bu arada Fenerbahçe Yönetimi sözleşmesi sona eren Semih Şentürk konusunda da büyük ilerleme kaydettiği bildirildi. İki taraf arasında küçük pürüzlerin kaldığı ve milli oyuncunun yeniden sarı-laciverli kulübe imza atmasının an meselesi olduğu ifade edildi.
Sezer için sarı-lacivertlilerin 3 milyon euro ile birlikte Bilica ve Abdülkadir'in bonservislerini kırmızı-siyahlılara vereceği öğrenildi.
Fenerbahçenin ısrarla istediği Sezer Öztürkün transferinde pürüzler halledildi, yetenekli oyuncunun işi imzaya kaldı.
Fenerbahçe Yönetimi, transferi için günlerdir büyük uğraş verdiği Sezer Öztürkü, dün Eskişehirspor ile yapılan son görüşmeden sonra renklerine kattı.
Uzun süredir sıkı pazarlıklar yapan iki kulübün yöneticileri dün Brezilyalı savunma oyuncusu Bilicanın da ikna olması ile resmen anlaşmaya vardı. Fenerbahçe, Sezer Öztürk için Eskişehirspora 3 milyon euro bonservis bedeli ve ayrıca Bilica ile Abdülkadiri bonservisleri ile birlikte vermeyi kabul etti.
Teknik Direktör Bülent Uygun'un ısrarla istediği Bilica'nın da Eskişehirspor Yönetimi ile masaya oturup alacağı ücret konusunda el sıkıştığı bildirildi. Eskişehirspor yöneticisi Erdal Şahbaz da, "Fenerbahçe son teklifini bugün (dün) bize iletti. Ortada anlaşılamayacak bir durum kalmadı. Sezer konusunun hafta başında resmileşeceğini düşünüyorum" dedi.
SEMİH'DE BİTİYOR
Bu arada Fenerbahçe Yönetimi sözleşmesi sona eren Semih Şentürk konusunda da büyük ilerleme kaydettiği bildirildi. İki taraf arasında küçük pürüzlerin kaldığı ve milli oyuncunun yeniden sarı-laciverli kulübe imza atmasının an meselesi olduğu ifade edildi.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 99
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 63
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 219
