Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Counter Strike Video çekme programı [ Sxe Geçer ]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan [GM]Phoneix
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

• Fraps tarzı programlar sXe engelini geçemediği için fraps kullanma şansınız kalmıyor.

• Bu program sayesinde sXe , her türlü koruma sw' lerde videonuzu çekebilirsiniz.

• Ayrıca program video çekme avantajını sadece Cs ' de sağlamıyor.

• Bu video programı ile tüm oyunlarda video çekebilirsiniz.

• Program arka fona Müzik ' de koyabilirsiniz.

• F2 Tuşuyla video başlatır ve Bitirilir.

• F3 Tuşuyla Duraklatabilir , Tekrar başlatabilirsiniz.

• Programın adı HyperCam'dır. Linkler sürekli son versiyonu Dowland eder.

• Dosya boyutu : 2.6 Mb

• 64 Ve 32Bit için ayrı linkler vardır.



 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst