OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

CrossFire OffLine Yardim pLsss!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan iTzTonyHaci
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 828

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ArkadasLar ben bu CrossFire oFFLine´i indirdim oyuna girebiLiorum serveryi kuruorum botLari atiorum ama bi türLü siLah aLamiorum normal m4a1 feLan aLabilioruim ama M4a1 GoLd feLan aLmak istiorum oLmuyor.

Silahi almaya basioRum solda bisey cikior 1.M4a1 Gold-5000$ Cikior 1´e Basiorum ama yine SiLah GeLmior bi yardimCi Olsaniz sevinirim.


Yardimci oLana +rep ve Like
:ka19:
 
dabbe yardim Lazimsa ben Kenim cözdüm oLayi :D

BiLgisayarinda buraya gir C:\QH_Production 2011\C176 Perfect Title Deserve\cstrike\addons\amxmodx\configs sonra nst_mywpn.ini ac orda ENABLE yazior ENABLE - 0 yap tamam :)
 
Bende cok uğraştım ama yapamadım yapan warsa yardım pls...

dabbe yardim Lazimsa ben Kenim cözdüm oLayi :D

BiLgisayarinda buraya gir C:\QH_Production 2011\C176 Perfect Title Deserve\cstrike\addons\amxmodx\configs sonra nst_mywpn.ini ac orda ENABLE yazior ENABLE - 0 yap tamam :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst