HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sizce bu bilgisayarmı : http://www.vatanbilgisayar.com/casp...oductdetails.aspx?I_ID=50727#divDigerResimler
Yoksa bu mu : http://www.vatanbilgisayar.com/tosh...w-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=54630
Daha iyi ve neden ?
Yoksa bu mu : http://www.vatanbilgisayar.com/tosh...w-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=54630
Daha iyi ve neden ?
Bence de o . Casper almak istemiyorum şimdi .
Olaya şöyle bir araba taktiği ile baktım şimdi
Toshiba : BMW
Casper : Renault
Şimdi Renault un 2011 Modelimi Daha iyidir yoksa bmw nin 2010 modelimi ? Tabikide BMW
Olaya şöyle bir araba taktiği ile baktım şimdi
Toshiba : BMW
Casper : Renault
Şimdi Renault un 2011 Modelimi Daha iyidir yoksa bmw nin 2010 modelimi ? Tabikide BMW

eeee Napalım bmw daha iyiyise bi git şuradan ya bu konunu yeri burası mı 
wazzzzaapppp zaten survivor başlıuıcak sinirlendirmeyin beni

wazzzzaapppp zaten survivor başlıuıcak sinirlendirmeyin beni
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 243
