HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
BİLMEYENLER İÇİN CROSSFİRE RÜTBELER AŞAĞIDADIR İNCELEYEBİLİRSİNİZ
ASKERLER
TRAINEE1
TRANIEE2
PRIVATE
RANK BONUS 10.000GP
PFC
CORPORAL
CLANA KATILABİLİRSİNİZ BU RÜTBEDE
AÇILAN SİLAHLAR
FLASHBANG
P90
K-2
SERGEANT 1
AÇILAN SİLAHLAR
Dragunov Steyr
AUG A1
Scar Heavy
FAMAS
Desert Eagle
SG552 -
RANK BONUS:20.000GP
SERGEANT 2
SERGEANT 3
SERGEANT 4
ASTSUBAY
STAFF SERGEANT
BİR CLAN YARATABİLİRSİNİZ
AÇILAN SİLAHLAR
AWM
AK47
Rifle
G36K
Anaconda
RANK BONUS: 30,000 GP
STAFF SERGEANT2
STAFF SERGEANT3
STAFF SERGEANT4
CLANININA BİR RESİM YARATABİLİRSİNİZ
AÇILAN SİLAHLAR:
SCAR Light
XM8
STAFF SERGEANT5
STAFF SERGEANT6
SFC1
SFC2
SFC3
SFC 4
SFC 5
SFC 6
MASTER SERGEANT
MASTER SERGEANT2
MASTER SERGEANT3
MASTER SERGEANT4
MASTER SERGEANT5
COMPANY OFFICER(ŞİRKET YETKİLİSİ)
SECOND LIEUTENANT1
SECOND LIEUTENANT2
SECOND LIEUTENANT3
SECOND LIEUTENANT4
SECOND LIEUTENANT5
SECOND LIEUTENANT6
SECOND LIEUTENANT7
FIRST LIEUTENANT 1
FIRST LIEUTENANT 2
FIRST LIEUTENANT 3
FIRST LIEUTENANT 4
FIRST LIEUTENANT 5
FIRST LIEUTENANT 6
FIRST LIEUTENANT 7
CAPTAIN 1
CAPTAIN 2
CAPTAIN 3
CAPTAIN 4
CAPTAIN 5
CAPTAIN 6
CAPTAIN 7
CAPTAIN 8
NOT:+REP LÜTFEN ÇOK EMEK VERDİM VE SABİTLENİRSE SEVİNİRİM ALINTI YAPMAYIN SUAN BU KADAR RÜTBE KOYABİLDİM AMA HEPSİNİ TAMAMLAYACAĞIM
HERŞEYİ BEN YAPTIM ALINTI DEĞİLDİR!!!! NO KİLİT LÜTFEN
ARKADASLAR RÜTBELERİN HEPSİNİ TAMAMLAYACAĞIM BUNLARI KOYMAM UZUN SÜRDÜ O YÜZDEN HPSİNİ KOYMADIM AKSAM KOYUCAM
ASKERLER
RANK BONUS 10.000GP
CLANA KATILABİLİRSİNİZ BU RÜTBEDE
AÇILAN SİLAHLAR
FLASHBANG
P90
K-2
AÇILAN SİLAHLAR
Dragunov Steyr
AUG A1
Scar Heavy
FAMAS
Desert Eagle
SG552 -
RANK BONUS:20.000GP
ASTSUBAY
BİR CLAN YARATABİLİRSİNİZ
AÇILAN SİLAHLAR
AWM
AK47
Rifle
G36K
Anaconda
RANK BONUS: 30,000 GP
CLANININA BİR RESİM YARATABİLİRSİNİZ
AÇILAN SİLAHLAR:
SCAR Light
XM8
COMPANY OFFICER(ŞİRKET YETKİLİSİ)
NOT:+REP LÜTFEN ÇOK EMEK VERDİM VE SABİTLENİRSE SEVİNİRİM ALINTI YAPMAYIN SUAN BU KADAR RÜTBE KOYABİLDİM AMA HEPSİNİ TAMAMLAYACAĞIM
HERŞEYİ BEN YAPTIM ALINTI DEĞİLDİR!!!! NO KİLİT LÜTFEN
ARKADASLAR RÜTBELERİN HEPSİNİ TAMAMLAYACAĞIM BUNLARI KOYMAM UZUN SÜRDÜ O YÜZDEN HPSİNİ KOYMADIM AKSAM KOYUCAM
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 122
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 44
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 1K

