HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Güzel Yorumun için Tsk.edrm Adaş HayaL Loncası Shinsoonun 2. Baharı oldu Zaten 3HaNeDaN Dan snra
Senin Neler Çektinide Ben En iyi Bilenlerdenim.
Tsk.Ederim Hakan.
(HayMaNaLiii)
Senin Neler Çektinide Ben En iyi Bilenlerdenim.Tsk.Ederim Hakan.
(HayMaNaLiii)
ilk oncelıkle bu loncada bulunmaktan cok mutluyum. Loncamız ınsallah hıc dagılmayacak dagıtılamayacak ve yolumuza devam edecegiz saygılarımla.
(Ahmetalgul)...
(Ahmetalgul)...
Ben Senle Aynı loncada Olmaktan Mutluyum Mehmetim Büyük Bi Sorun Olmadı sürece Basınızdayım Ve Loncamız Burada..
(HayMaNaLiii)
(HayMaNaLiii)
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 597
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 43

