HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Seçenek 1
Bilgisayarın açılışında sürekli F8e basıyoruz.Karşımıza resimdeki gibi bir ekran çıkacak.Bu ekrandan Güvenli Modu oklarla seçiyoruz ve Entere basıyoruz.
Entera bastıktan sonra karşımıza bu şekilde bir ekran çıkıyor.Microsoft Windows Professıonalı seçiyoruz vede Enterliyoruz.
Daha sonra oturum seçme ekranı karşımıza geliyor.Buradanda Adminisratoru seçiyoruz.
Resimde gördüğünüz gibi bir uyarı gelecek Evete tıklayacaksınız.[Önemli bir şey değil.]
Seçenek 2
Eğer F8 e basarak açamadıysanız herhangi bir sorundan dolayı isterseniz;
Başlat => Çalıştır => msconfig yazıp enterlayın.Karşınıza gelen pencereden BOOT.INI sekmesine gelin.Ardından /SAFEBOOT u işaretleyip tamama basın.Sizden bilgisayarınızı resetleyip resetlemeceğini soracaktır.Ona evet deyin ve Açılışta Administratörü seçin.
Anlatım 2 deki safeboot açılışı Normal açılışa çevirme,
Resimdeki adımları uyguluyoruz./SAFEBOOT un işaretini kaldırıyoruz.Tamam deyip çıkıyoruz.Ardından bilgisayarı resetleyip.Açılışı bekliyoruz.Bilgisayarınız normal oturuma geçmiştir.
Daha sonra mevcut tarama , temizleme programlarını devreye sokarak temizleme yapabilirsiniz.
Güvenli Modda tarama yapmanın önemi
Arkadaşlar güvenli moda tarama yapmanın en baş sebebi,normal oturumda virüsler devrededir vede bazı sebeplerden dolayı antivirüsler virüsleri göremez vede silemeyebilir.Fakat güvenli moda tarama yaptığımızda Hiçbir sistem programı çalışmadığından virüsler görülür ve silinir.
Bilgisayarın açılışında sürekli F8e basıyoruz.Karşımıza resimdeki gibi bir ekran çıkacak.Bu ekrandan Güvenli Modu oklarla seçiyoruz ve Entere basıyoruz.
Entera bastıktan sonra karşımıza bu şekilde bir ekran çıkıyor.Microsoft Windows Professıonalı seçiyoruz vede Enterliyoruz.
Daha sonra oturum seçme ekranı karşımıza geliyor.Buradanda Adminisratoru seçiyoruz.
Resimde gördüğünüz gibi bir uyarı gelecek Evete tıklayacaksınız.[Önemli bir şey değil.]
Seçenek 2
Eğer F8 e basarak açamadıysanız herhangi bir sorundan dolayı isterseniz;
Başlat => Çalıştır => msconfig yazıp enterlayın.Karşınıza gelen pencereden BOOT.INI sekmesine gelin.Ardından /SAFEBOOT u işaretleyip tamama basın.Sizden bilgisayarınızı resetleyip resetlemeceğini soracaktır.Ona evet deyin ve Açılışta Administratörü seçin.
Anlatım 2 deki safeboot açılışı Normal açılışa çevirme,
Resimdeki adımları uyguluyoruz./SAFEBOOT un işaretini kaldırıyoruz.Tamam deyip çıkıyoruz.Ardından bilgisayarı resetleyip.Açılışı bekliyoruz.Bilgisayarınız normal oturuma geçmiştir.
Daha sonra mevcut tarama , temizleme programlarını devreye sokarak temizleme yapabilirsiniz.
Güvenli Modda tarama yapmanın önemi
Arkadaşlar güvenli moda tarama yapmanın en baş sebebi,normal oturumda virüsler devrededir vede bazı sebeplerden dolayı antivirüsler virüsleri göremez vede silemeyebilir.Fakat güvenli moda tarama yaptığımızda Hiçbir sistem programı çalışmadığından virüsler görülür ve silinir.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 167
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 220
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 105
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 123
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 148
