HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ARKADAŞLAR BN HAMACHİ SERVER KURDUM SÜPER OLDU HERŞEY İİ YAKINDA VPSYE GEÇİCEĞİZ SORUN ŞUDUR:
BEN SERVERE GİRİYORUM KAYITA GİRİYORUM HERŞEYE GİRİYORUM AMA ARKADAŞLARIM GİREMİYOR NEDENİ NEDİR ???
YAPANA GMLİK VRCEM SERVERDE İLK GELEN KAPAR DİYİYİM HAMACHİ AĞIMIZI VERİYİM
Ağ:AnkMT2-1
şifre:123
ÇABUK GELİN........
BEN SERVERE GİRİYORUM KAYITA GİRİYORUM HERŞEYE GİRİYORUM AMA ARKADAŞLARIM GİREMİYOR NEDENİ NEDİR ???
YAPANA GMLİK VRCEM SERVERDE İLK GELEN KAPAR DİYİYİM HAMACHİ AĞIMIZI VERİYİM
Ağ:AnkMT2-1
şifre:123
ÇABUK GELİN........
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 294
