kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Hamachi>Networking>>>ANLAYANLAR>>>>

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bymaz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 256
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ArkadasLar ben pvp kurcam. Ama bi turlu kuramıorum .ßunun ıcın bılen arkadaslarımıza soru sormak ıstoyorum . 2 sorum olacak
1. Bnm bilgisayar 4GB RAM i war.Memory yazan yere kac yazmalıyım
2. Bende hamachı olmasına ragmen virtual>networkıng tekı yerde ''hamachi network'' felan yazmıyo.
Ne yapmalıyımArkadaslar ben sıze resım de gosterem ole daha ıyı anlarsınız




BenLe iLetisimme gecmek ıcın msn = m.usta.f@hotmail.com

<ARKADASLAR 1 CEVAP YAZMAYA USENMEYIN>
 
Arkadaşım ilk Olarak1.soruna cevap vereyim.
Ramın 4 iyi Güzel memory 2000 vericeksin.


Diğer Sorun ise Hamachi programını kurmadıysan gözükmez. muhtemelen kurmuşsundur kurduysan Virtual pc ile hamachi komple kaldır tekrar dene gözükecektir.

İyi ForumLaR.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst