HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ArkadasLar ben pvp kurcam. Ama bi turlu kuramıorum .ßunun ıcın bılen arkadaslarımıza soru sormak ıstoyorum . 2 sorum olacak
1. Bnm bilgisayar 4GB RAM i war.Memory yazan yere kac yazmalıyım
2. Bende hamachı olmasına ragmen virtual>networkıng tekı yerde ''hamachi network'' felan yazmıyo. Ne yapmalıyımArkadaslar ben sıze resım de gosterem ole daha ıyı anlarsınız
BenLe iLetisimme gecmek ıcın msn = m.usta.f@hotmail.com
<ARKADASLAR 1 CEVAP YAZMAYA USENMEYIN>
1. Bnm bilgisayar 4GB RAM i war.Memory yazan yere kac yazmalıyım
2. Bende hamachı olmasına ragmen virtual>networkıng tekı yerde ''hamachi network'' felan yazmıyo. Ne yapmalıyımArkadaslar ben sıze resım de gosterem ole daha ıyı anlarsınız
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
BenLe iLetisimme gecmek ıcın msn = m.usta.f@hotmail.com
<ARKADASLAR 1 CEVAP YAZMAYA USENMEYIN>
Arkadaşım ilk Olarak1.soruna cevap vereyim.
Ramın 4 iyi Güzel memory 2000 vericeksin.
Diğer Sorun ise Hamachi programını kurmadıysan gözükmez. muhtemelen kurmuşsundur kurduysan Virtual pc ile hamachi komple kaldır tekrar dene gözükecektir.
İyi ForumLaR.
Ramın 4 iyi Güzel memory 2000 vericeksin.
Diğer Sorun ise Hamachi programını kurmadıysan gözükmez. muhtemelen kurmuşsundur kurduysan Virtual pc ile hamachi komple kaldır tekrar dene gözükecektir.
İyi ForumLaR.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
