• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Yeni AbaküsMT2 Pwp :D

ogulcan1787123

Level 3
TM Üye
Üye
Ticaret - 0%
0   0   0
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
129
Beğeniler
2
MmoLira
0
DevLira
0
#1

Turkmmo Resmi Serverı Elym2, 10. Yılında Beklediğiniz Özelliklerle 1-120 Farm Yeni Serverıyla Geliyor! 18 Ocak Cuma Saat: 21.00`da Yeni Sunucu Atlas Açılıyor! DETAYLI TANITIM İÇİN TIKLAYIN 500 TL Değerinde Kristal Ödüllü Çekilişe Katılmak İçin BURAYA TIKLAYIN



Arkadaşlar şu ana kadar en kolay pwp olacak...

Neden abaküs koydum isim bulamadım birden aklıma Geniş Ailedeki Abaküs Kafamla die geldi bende direk ABAKÜS dedim :D

Daha kurulmadı çünkü internetim sınırsız deil diğer aya kuruyorum yani bu ay İnşaAllah kurucam...

Server Özellikleri:

4 GM ALINACAK

MARKETTE :

İnciler 250 K
Potlar Bedava
Karakter değiştirme 0 yang
Skill ve Statları Sıfırlama 0 yang
Zen bedava
Artemis Taşı 3 k
Kutsama : 25 k
Sihirli Metal 25 k
Diğer tüm eple alinan herşey hepsi deil çünkü bizimde paraya ihtiyacımız var EP sistemi kurucaz...


ZIRHÇI :

Çelikler : 80 Mye Koyucam
Diğer çoğu zırhlar
KULAVUZLAR GRAND YAPMAK IÇIN

SİLAHÇI :

KULAVUZLAR GRAND YAPMAK IÇIN

60 Lwl üstü kılıçlar mızraklar


Demirci Yanında Yada Marketçinin Yanında

Yeni karakter olacak oraya + basma itemleri koyucam

Başka Bir Yere Yaşlı Kadının oralara Yeni Krakter Koyucam


40 ve 30 lık kılıçar mızraklar +9

42 lwl lik zırh 34 luk zırh +9




//////////////////////////////////////



ŞİMDİLİK BENDEN BU KADAR DAHA AKLIMA GELIRSE YAZICAM ...

PWP ISMINI DEĞIŞTIREBILIRIM FIKIRLERINIZI PAYLAŞIN BELKI KOYARIM.
 
Üst