noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Trabzonspor marşı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan slovenia24
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 790

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ölüm nereden gelirse gelsin cenazeme bordo mavi çiçek atılacaksa mezar taşıma Trabzonsporlu yazılacaksa ölüm hoş gelsin sefa gelsin

Sabahları okullarda aksamları disko barda bazı bazı karakolda
biz trabzon çocuklarıyız..

TENİM TOPRAK OLSADA RUHUM DAİMA TRABZONU SEVECEK BİZE ÖYLEBİR
KARŞILIK VERINKI KALBİM ·yalnız· AMA ·yalnız· TRABZONU SEVSIN

Ölümüne bir sevda bu
Duysun tüm dünya bunu
Ne Feneri ne Cimbomu
Sevdik biz TRABZONU
Ne zaman gelecek
Bu büyük hasretin sonu
Görelim seni Türkiyenin
Şampiyonuu
Trabzonlu doğduk öyle öleceğiz
Kimseden korkmuyoruz
Şampiyonluk bekledik 20 sene
Yinede bekliyoruz
Paralar pullar sizlerin olsun
Biz istemiyoruz
Ölene kadar bordo mavi
Başka bişey bilmiyoruz…

Haftalar boyu ben herzaman uykusuz kaldım

Bir sevgili gibi ben hep adını sayıkladım

Elimizde emanet kalplerimizde hep sen varsın

Trabzonspor sen benim biricik aşkımsın…
 
İstanbul saltanatını 6 kez yıktık yine yıkacağız
bordo kanımızla mavi göklere
şampiyon Trabzon yazacağız
---------------------------------------------------------------------------------------------

Ölüm nereden gelirse gelsin cenazeme bordo mavi çiçek atılacaksa mezar taşıma Trabzonsporlu yazılacaksa ölüm hoş gelsin sefa gelsin
--------------------------------------------------------------------------------------------
SEN SAMPIYON OLMASANDA KUPALARI ALMASINDA ISTANBUL TAKIMLARINA
KOYMASANDA SEVIYORUM ISTE VARMI DİYECEĞİN
---------------------------------------------------------------------------------------------

KIMSE CANIM TRABZONUMLAN BASA CIKAMAZ, DAHA 37 YASSINDA AMA 100 YASINDAKI TAKIMLARA KAFA TUTUYORUZ, KORKUN BIZ SIZIDE ASACAGIZ
--------------------------------------------------------------------------------------------
BİTSİN ARTIK BU HASRET BİTSİN BU SENE, DÖNELİM YENİDEN ESKİ GÜNLERE
BORDO KANIMIZLA MAVİ GÖKLEREEEE, YAZALIM ŞAMPİYON TRABZON DİYEEEEEE YAZALIM ŞAMPİYON TRABZON DİYEEE

---------------------------------------------------------------------------------------------
BU ŞEHİR SENLE YATIP KALKIYO YİRMİ YILDIR SENDEN TEK ŞEY İSTİYO BORDOLA MAVİ KEFENİM OLSUN TRABZONUM BU SENE ŞAMPİYON OLSUN

Duysun cümle alem
Bu büyük sevdayı
Trabzonum için
Yıkarız dünyayı
--------------------------------------------------------------------------
Bilsem ki bir daha sen şampiyon olmayacaksın
Fenere cimbomboma kartala koymayacaksın
Yine de vazgeçemem bunu bi kenara yazın
Sonsuza dek kalbimde sadece sen olacaksın
--------------------------------------------------------------------------
Kalbim senden senden vazgeçmeyecek
Korkma içimde aşkın hiç bitmeyecek
Bu büyük aşk sonsuza dek sürecek
Elbet bir gün şampiyonluk gelecek
--------------------------------------------------------------------------
Kolay mı göğüs germek her derde senelerce?
Kolay mı sabahlamak uykusuz gecelerce?
Kolay mı şampiyonluk görmeden ölmek sence?
Kolay mı Trabzon'um kolay mı söyle?

Haydi gel benimle ol, yeniden Şampiyon ol
Gülelim seninle o İstanbul'a
Hasret dolu yılları silelim birer birer
Gün olur geri döner güzel günler
-----------------------------------------------------------------------------
Stadlara alınmadık
Holiganlıkla suçlandık
Şubelerde tartaklandık
Şampiyonluk gelsin artık
-----------------------------------------------------------------------------
bu şehir senle yatıp kalkıyor
20 yıldır senden tek şey istiyor
Bordoyla mavi kefenim olsun
Trabzon'um bu sene şampiyon olsun
-----------------------------------------------------------------------------
20 sene geçti hasret hiç dinmedi
Yeter artık bu yıl sevindirin bizi
--------------------------------------------------------------------------
Bu kadar çaresiz bırakma bizi
Bağlandık bir kere çok sevdik seni
Senden istediğimiz çok şey değil ki
Yeter ki şampiyon görelim seni
--------------------------------------------------------------------------
Duysun cümle alem
Bu büyük sevdayı
Trabzon'um için
Yıkarız dünyayı
--------------------------------------------------------------------------
 
YILLARCA KAHROLSAK DERTTEN KEDERDEN
BİLSEK Kİ KELLEMİZ KOPAR BEDENDEN
AŞKIMIZ HARBİDEN HEMDE DERİNDEN
ASLA VAZGECEMEYİZ TRABZONSPOR SENDEN
------------------------------------------------------------------
Kolay mı göğüs germek her derde senelerce?
Kolay mı sabahlamak uykusuz gecelerce?
Kolay mı şampiyonluk görmeden ölmek sence?
Kolay mı Trabzon'um kolay mı söyle?
------------------------------------------------------------------
bu ne fener kardeşim ziken zikene
bu ne kardeşim böyleee
başında daumla 11 tane ----
bu ne zikim fenerbahçe
------------------------------------------------------------------
Satırlarla Dönerler Gör Beni
Cimbomluya Fenerliye Sor Beni
Stadlara Bastım Kanla Mührümü
Bordo Mavi Kefen İle Göm Beni
------------------------------------------------------------------
Kariyla kizla isimiz olmaz,
yagmurlar çamurlar bizi yildirmaz,
istanbul basini bizi korkutmaz,
ÇILDIRIRSA ÇILGINLAR KIMSE TUTAMAZ

Haydi gel benimle ol, yeniden Şampiyon ol
Gülelim seninle o İstanbul'a
Hasret dolu yılları silelim birer birer
Gün olur geri döner güzel günler
-----------------------------------------------------------------------------
Stadlara alınmadık
Holiganlıkla suçlandık
Şubelerde tartaklandık
Şampiyonluk gelsin artık
-----------------------------------------------------------------------------
bu şehir senle yatıp kalkıyor
20 yıldır senden tek şey istiyor
Bordoyla mavi kefenim olsun
Trabzon'um bu sene şampiyon olsun
-----------------------------------------------------------------------------
20 sene geçti hasret hiç dinmedi
Yeter artık bu yıl sevindirin bizi
--------------------------------------------------------------------------
Bu kadar çaresiz bırakma bizi
Bağlandık bir kere çok sevdik seni
Senden istediğimiz çok şey değil ki
Yeter ki şampiyon görelim seni
--------------------------------------------------------------------------
Duysun cümle alem
Bu büyük sevdayı
Trabzon'um için
Yıkarız dünyayı
--------------------------------------------------------------------------

İstanbul saltanatını 6 kez yıktık yine yıkacağız
bordo kanımızla mavi göklere
şampiyon Trabzon yazacağız
---------------------------------------------------------------------------------------------

Ölüm nereden gelirse gelsin cenazeme bordo mavi çiçek atılacaksa mezar taşıma Trabzonsporlu yazılacaksa ölüm hoş gelsin sefa gelsin
--------------------------------------------------------------------------------------------
SEN SAMPIYON OLMASANDA KUPALARI ALMASINDA ISTANBUL TAKIMLARINA
KOYMASANDA SEVIYORUM ISTE VARMI DİYECEĞİN
---------------------------------------------------------------------------------------------

KIMSE CANIM TRABZONUMLAN BASA CIKAMAZ, DAHA 37 YASSINDA AMA 100 YASINDAKI TAKIMLARA KAFA TUTUYORUZ, KORKUN BIZ SIZIDE ASACAGIZ
--------------------------------------------------------------------------------------------
BİTSİN ARTIK BU HASRET BİTSİN BU SENE, DÖNELİM YENİDEN ESKİ GÜNLERE
BORDO KANIMIZLA MAVİ GÖKLEREEEE, YAZALIM ŞAMPİYON TRABZON DİYEEEEEE YAZALIM ŞAMPİYON TRABZON DİYEEE

---------------------------------------------------------------------------------------------
BU ŞEHİR SENLE YATIP KALKIYO YİRMİ YILDIR SENDEN TEK ŞEY İSTİYO BORDOLA MAVİ KEFENİM OLSUN TRABZONUM BU SENE ŞAMPİYON OLSUN
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst