HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar yeri burası değil ama okuyan yetkili bir arkadaş kilitlemeden düsünse sevinirim. Asıl hesabım bir günlük ban yedi ve sebebi üst rütbeye karşı saygısızlıkmış. Tamam olabilir saygısızlık yapmadım demiyorum, ama neden uyarı vermeden banlanıyorum ? Şu ana kadar 1 tane bile uyarı almadım bu konuda hiç bir açıklama yapılmadan banlandım. Yönetici arkadaslar, sizi neden yönetici yaptılar ? Forum düzenini sağlayın, sorunlarla ilgilenin, üyelerin problemleri varsa gidermeye çalışın diye. Sanırım 13 tane yönetici var foruma, hepsine mesaj attım bir kişi bile cvp vermedi. Sadece batu14 cvp verdi o da 2. kez sordugumda geri dönmedi. Ben Elite08'im, neden uyarı almadan banlandım öğrenmek istiyorum. KİLİTLEMEDEN ÖNCE DÜŞÜNÜN BİR KERE.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 859
