HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selam Ben Bir İngiliz aDamla Anlaştım Bende Hız Hilesi Vardı Karsılıgı Car VerecekTi Anlaştık O önce VErdi Z8 GameDe giriş Yaptım Ondan KAyıt Msn Si GizLi Sorunun Yanıtını VErdi Msnyide şifreyide Değiştirdim Sonra ONa Hileyir Arşivleyerek Attım ONa Anlatımını İngilizce Söledim Crossfireyi Açıp Biraz OYnadım Gun,Ak47-Camo Vardı Sonra Ne olduysa Oyundan Attı Z8Gamesi acıp İd şifreyi Yazıp GirDigimde hata VErdi Şifremi unuttum Tıkladım MsnYi yazdım Böyle KAyıt Crossfire Yok Diyor Halbıki E maile Gidip Onayladım Nasıl OLduda Şifre Msn Değiştirdi Yardım Lütfen...!



hotmail.com.tr / windowslive.com ise onlarda hata var
hotmail.com düzgün çalışan sebep bu olmalıdır.
hotmail.com düzgün çalışan sebep bu olmalıdır.
