mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Samsung'un bada'sı hazır!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan FarCry
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 263

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ada: Samsung'un mobil işletim sistemi hazır.

Samsung'un yeni bombası bada dünyaya merhaba dedi: Peki ama nedir bu bada; ne işe yarar?

Samsung'un kendine has, açık kaynak kodlu cep telefonu işletim sistemi bada'dan daha önce bahsetmiştik. İşte o bada, resmi olarak yayımladı. İşletim sistemini kullanan ilk cihazlar Şubat 2010'da gerçekleşecek Mobile World Congress (MWC) etkinliğinde tanıtılacak ve senenin ilk yarısında satışa sunulacak. Samsung 2010'un bada yüklü birçok modeli aynı anda piyasaya sürecek. O zaman kadar bada platformuna has program mağazası 30 ülkede hazır hale gelecek. Samsung durumu dün Londra'da gerçekleştirdiği basın toplantısında açıkladı.

Bada ismindeki sistem çok kolay ve sezgisel biçimde kullanılabilecek ve kullanıcının farklı uygulamalarla kişiselleştirebileceği yepyeni bir arabirim sunacak. Telefon etme, mesajlaşma, adres defteri vb. temel özellikler bada yüklü her cepte sunulacak. Diğer fonksiyonlar ise program mağazasından indirilip yüklenebilecek.

Bilgi için: Samsung
Telefon: (212) 288 56 38
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst