HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İtiraf Edeceğim Birşey Var. Forumcular Adlı üye , benim hesaplarımdan biri . :m08: Belki adminler tanıyordur şu konuyu açan arkadaşı
:
http://www.turkmmo.com/forumumuz-hakkinda/1024558-forumunuzu-satin-almak-istiyorum.html
Ben şuanda bunu itiraf ederken gülmekten alamıyorum kendimi . Aslında ben bu işlemi , 1 Nisan şakası olarak planlamıştım. 1 Nisanda Unuttuğum İçin 5 Nisanda Açtım . Gerçekten adminlerinde biraz esprilerini gördük . Neyse .. Bu benim için bir eğlenceydi artık bidahaki yıla yaparım .. :m08:
:http://www.turkmmo.com/forumumuz-hakkinda/1024558-forumunuzu-satin-almak-istiyorum.html
Ben şuanda bunu itiraf ederken gülmekten alamıyorum kendimi . Aslında ben bu işlemi , 1 Nisan şakası olarak planlamıştım. 1 Nisanda Unuttuğum İçin 5 Nisanda Açtım . Gerçekten adminlerinde biraz esprilerini gördük . Neyse .. Bu benim için bir eğlenceydi artık bidahaki yıla yaparım .. :m08:
Yok Hayır Ban sebebim o sebebten dolayı değildi . Ama evet güzel bir laf yemiştim orda ..
Ee nolcak adam admin lafı koymasa olmaz dimi ..
Ee nolcak adam admin lafı koymasa olmaz dimi .. - Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

