HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Format atmadan isletim sisteminizin kurulu oldugu
diski ikiye bölme islemini görecegiz bu yazimizda. Xp isletim sisteminde bu özellik mevcut degildir.
Biz bunun için Partition Magic 8 kullanacagiz
Kurulumu sadece ileri ileri diye bitiriyoruz. O nedenle kurulum resimlerini eklemedim.Sadece diski tekrardan nasil boyutlandirip bölecegiz,onu anlatmaya çalisacagim
Not: Bu islemleri programin demo versiyonuyla yapamiyorsunuz.
Öncelikle bilgisayarima girip sabit diskimi kontrol ediyorum evet bir adet C: sürüsü mevcut.
Programi açtigimda asagidaki gibi bir arayüzle karsilasacaksiniz.
Burada sol tarafta bulunan Crate new partition seçenegine tikliyoruz.
Crate New Partiton ekraninda next diyerek ilerliyoruz.
Hangi diskte islem yapacagimizi soruyor aslinda ancak bizde sadece bir bölüm oldugundan next diyerek geçiyoruz.
Üstteki seçenekte ayirmak istedigimiz bölümün boyutunu istiyor. Mega Byte cinsinden. Sag tarafta maximum deger ve minumum
deger gözüküyor. Kendi isteginiz dogrultusunda deger verebilirsiniz.
Drive Letter seçenegi yeni olusacak sürücünün harfi dilerseniz degistirebilirsiniz.Diger seçenekler aynen kalsin ve next.
Evet su anda iki bölüm haline geldi. Finish diyoruz. Simdi geldik can alici noktaya…
Sol altta bulunan Appy seçenegine tikliyoruz ve yaptigimiz islemleri uygulamasini istiyoruz.
Programda bize 3 islem beklemede,uygulayimmi diye soruyor. Yes diyoruz.
Evet bu soruyuda ok diyerek geçiyoruz ve sistem yeniden basliyor.
Bu ekranlarda hiç bir sekilde müdahale etmiyoruz. Bilgisayari kapatmiyoruz!!
Islemler sürüyor tek yapmaniz gereken sabirla beklemek.Daha sonra isletim sistemimiz açildiginda bilgisayarima girip bakiyoruz.
Iki tane sürücümüz olusmus. Hersey yolunda
Gördügünüz gibi gayet basit bir kaç adimda diskimizi iki parçaya bölmüs olduk.
Tabi konunun basindada belirttigim gibi bu islemi partition magicle
yapabilmeniz için programin full sürümüne sahip olmaniz gerekiyor. Sitemizde
illegal paylasim söz konusu olmadigindan sadece anlatimina yer verdik. Bir
dahaki yazimizda görüsmek üzere
diski ikiye bölme islemini görecegiz bu yazimizda. Xp isletim sisteminde bu özellik mevcut degildir.
Biz bunun için Partition Magic 8 kullanacagiz
Kurulumu sadece ileri ileri diye bitiriyoruz. O nedenle kurulum resimlerini eklemedim.Sadece diski tekrardan nasil boyutlandirip bölecegiz,onu anlatmaya çalisacagim
Not: Bu islemleri programin demo versiyonuyla yapamiyorsunuz.
Öncelikle bilgisayarima girip sabit diskimi kontrol ediyorum evet bir adet C: sürüsü mevcut.
Programi açtigimda asagidaki gibi bir arayüzle karsilasacaksiniz.
Burada sol tarafta bulunan Crate new partition seçenegine tikliyoruz.
Crate New Partiton ekraninda next diyerek ilerliyoruz.
Hangi diskte islem yapacagimizi soruyor aslinda ancak bizde sadece bir bölüm oldugundan next diyerek geçiyoruz.
Üstteki seçenekte ayirmak istedigimiz bölümün boyutunu istiyor. Mega Byte cinsinden. Sag tarafta maximum deger ve minumum
deger gözüküyor. Kendi isteginiz dogrultusunda deger verebilirsiniz.
Drive Letter seçenegi yeni olusacak sürücünün harfi dilerseniz degistirebilirsiniz.Diger seçenekler aynen kalsin ve next.
Evet su anda iki bölüm haline geldi. Finish diyoruz. Simdi geldik can alici noktaya…
Sol altta bulunan Appy seçenegine tikliyoruz ve yaptigimiz islemleri uygulamasini istiyoruz.
Programda bize 3 islem beklemede,uygulayimmi diye soruyor. Yes diyoruz.
Evet bu soruyuda ok diyerek geçiyoruz ve sistem yeniden basliyor.
Bu ekranlarda hiç bir sekilde müdahale etmiyoruz. Bilgisayari kapatmiyoruz!!
Islemler sürüyor tek yapmaniz gereken sabirla beklemek.Daha sonra isletim sistemimiz açildiginda bilgisayarima girip bakiyoruz.
Iki tane sürücümüz olusmus. Hersey yolunda
Gördügünüz gibi gayet basit bir kaç adimda diskimizi iki parçaya bölmüs olduk.
Tabi konunun basindada belirttigim gibi bu islemi partition magicle
yapabilmeniz için programin full sürümüne sahip olmaniz gerekiyor. Sitemizde
illegal paylasim söz konusu olmadigindan sadece anlatimina yer verdik. Bir
dahaki yazimizda görüsmek üzere
