farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Formatsız C Sürücüsünü Bölme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan StyleWaR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 517

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Format atmadan isletim sisteminizin kurulu oldugu
diski ikiye bölme islemini görecegiz bu yazimizda. Xp isletim sisteminde bu özellik mevcut degildir.

Biz bunun için Partition Magic 8 kullanacagiz

Kurulumu sadece ileri ileri diye bitiriyoruz. O nedenle kurulum resimlerini eklemedim.Sadece diski tekrardan nasil boyutlandirip bölecegiz,onu anlatmaya çalisacagim


Not: Bu islemleri programin demo versiyonuyla yapamiyorsunuz.

Öncelikle bilgisayarima girip sabit diskimi kontrol ediyorum evet bir adet C: sürüsü mevcut.

1.jpg


Programi açtigimda asagidaki gibi bir arayüzle karsilasacaksiniz.

2.jpg


Burada sol tarafta bulunan Crate new partition seçenegine tikliyoruz.

3.jpg


Crate New Partiton ekraninda next diyerek ilerliyoruz.

4.jpg


Hangi diskte islem yapacagimizi soruyor aslinda ancak bizde sadece bir bölüm oldugundan next diyerek geçiyoruz.

5.jpg


Üstteki seçenekte ayirmak istedigimiz bölümün boyutunu istiyor. Mega Byte cinsinden. Sag tarafta maximum deger ve minumum
deger gözüküyor. Kendi isteginiz dogrultusunda deger verebilirsiniz.

Drive Letter seçenegi yeni olusacak sürücünün harfi dilerseniz degistirebilirsiniz.Diger seçenekler aynen kalsin ve next.

6.jpg


Evet su anda iki bölüm haline geldi. Finish diyoruz. Simdi geldik can alici noktaya…

7.jpg


Sol altta bulunan Appy seçenegine tikliyoruz ve yaptigimiz islemleri uygulamasini istiyoruz.

8.jpg


Programda bize 3 islem beklemede,uygulayimmi diye soruyor. Yes diyoruz.

9.jpg


Evet bu soruyuda ok diyerek geçiyoruz ve sistem yeniden basliyor.

10.jpg


Bu ekranlarda hiç bir sekilde müdahale etmiyoruz. Bilgisayari kapatmiyoruz!!

11.jpg


Islemler sürüyor tek yapmaniz gereken sabirla beklemek.Daha sonra isletim sistemimiz açildiginda bilgisayarima girip bakiyoruz.

Iki tane sürücümüz olusmus. Hersey yolunda

Gördügünüz gibi gayet basit bir kaç adimda diskimizi iki parçaya bölmüs olduk.

Tabi konunun basindada belirttigim gibi bu islemi partition magicle

yapabilmeniz için programin full sürümüne sahip olmaniz gerekiyor. Sitemizde

illegal paylasim söz konusu olmadigindan sadece anlatimina yer verdik. Bir

dahaki yazimizda görüsmek üzere

12.jpg

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst