HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
HERKESE MERHABA ARKADAŞLAR,
BEN BlazingMt2 Admini [TL]q0p
SERVERİM 2010 SERVER FİLES-VDS ve MERCURESOFTTAN ALDIM.
BENİM SERVERİMDE SORUN VAR BİRAZ. YARDIMCI OLABİLECEK ARKADAŞLAR ÖZELLİKLEDE ÇÖZÜMÜNÜ BİLEN ARKADAŞLAR BENİMLE İLETİŞİME GEÇSİNNLER.
SORUNLARIM
1. SORUNUM
ARKADAŞLAR SERVERİMDE HERGÜN 1-2 KEZ GİRİŞLER KAPANIYOR.
OYUN AÇIK AMA GİRİŞLER KAPALI.
OYUNDA OLAN KİŞİLER OYNAYABİLİYOR AMA OYUNA KİMSE GİREMİYOR.
VE REBOOT ATIYORUM SORUN DÜZELİYOR.
AMA BEN HER ZAMAN PC BAŞINDA OLAMIYORUM O YÜZDEN BU ÇOK KÖTÜ Bİ SIKINTI
DAHA UFAK TEFEK SORUNLAR VAR AMA BAHSETMİCEM ONLARDAN MESELA OX YAPILMIYOR FALAN FİLAN.
ARKADAŞLAR YARDIMCI OLANLARI KARŞILIKSIZ BIRAKMIYCAM.
İLETİŞİM İÇİN: BlazingMt2@Msn.Com
OYUNUMUN SİTESİ: w ww .Bla zin g Mt2.c o m
BURDAN BÜTÜN TURKMMO AİLESİNE SAYGILARLA...
BEN BlazingMt2 Admini [TL]q0p
SERVERİM 2010 SERVER FİLES-VDS ve MERCURESOFTTAN ALDIM.
BENİM SERVERİMDE SORUN VAR BİRAZ. YARDIMCI OLABİLECEK ARKADAŞLAR ÖZELLİKLEDE ÇÖZÜMÜNÜ BİLEN ARKADAŞLAR BENİMLE İLETİŞİME GEÇSİNNLER.
SORUNLARIM
1. SORUNUM
ARKADAŞLAR SERVERİMDE HERGÜN 1-2 KEZ GİRİŞLER KAPANIYOR.
OYUN AÇIK AMA GİRİŞLER KAPALI.
OYUNDA OLAN KİŞİLER OYNAYABİLİYOR AMA OYUNA KİMSE GİREMİYOR.
VE REBOOT ATIYORUM SORUN DÜZELİYOR.
AMA BEN HER ZAMAN PC BAŞINDA OLAMIYORUM O YÜZDEN BU ÇOK KÖTÜ Bİ SIKINTI
DAHA UFAK TEFEK SORUNLAR VAR AMA BAHSETMİCEM ONLARDAN MESELA OX YAPILMIYOR FALAN FİLAN.
ARKADAŞLAR YARDIMCI OLANLARI KARŞILIKSIZ BIRAKMIYCAM.
İLETİŞİM İÇİN: BlazingMt2@Msn.Com
OYUNUMUN SİTESİ: w ww .Bla zin g Mt2.c o m
BURDAN BÜTÜN TURKMMO AİLESİNE SAYGILARLA...
