HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Spider-Man
Bu güç... Bu çeviklik... Ağzımda harika bir tat bırakıyor. Eskisi gibi değilim. Hayatın keyfini sürmem gerektiğini daha iyi anlıyorum. Mary Jane`in (M.J) saçmalıkları umurumda değil. Zayıf Harry`in vızıldamaları da... Hep sarhoşçasına mutluyum! Gün benim. Bu şehir benim. Artık en iyi partilere davet ediliyorum. Eskiden bir VW Kaplumbağa`yı bile zor kaldırırdım. Artık kamyonları fırlatıp atabilirim. Kalbimi kimse kıramaz.
M.J neden böyle bakıyor? Neden bu kadar acı çekiyor? Yoksa yanlış mı yaptım? Elbette yapmadım. Yaptım mı? Hiçbir şeyi umursamamak suç mu? Yaptığım bunca iyilikten sonra hala benden nefret edenler çoğunlukta. İyi de Ben Amca daima ne derdi? “Büyük güç büyük sorumluluk getirir“
-Uyan Harry uyan!
Sana çok sert vurdum. Ölme lütfen. Özür dilerim dostum. Az sonra hastanedeyiz. Gözlerini açık tut! Lanet olsun bu siyah kıyafete... Kendimi tanıyamıyorum. Ortak-yaşarın zayıflığı nedir? Nasıl kurtulurum bundan? Vücudumu sarıyor. Her sinirim ayrı ayrı yanıyor
Mavilere dönmek güzel. Mary
Kahrolası Simbiot! Daha önce benim bir parçam olduğu için örümcek hislerim ona tepki vermiyor. Ondan korkuyorum. Çok korkuyorum. Kendim için değil. Sevdiklerim için.
Zayıf noktalarımı biliyor. Ama bende onunkini biliyorum. Tek zayıf noktasını. Haydi gel Venom. Senin için bir şarkı seçtim. İsmi “Gong seslerini sever misin?“. Ne o? Yüksek sesler seni rahatsız mı ediyor? Peki madem istedin. Gonga vurmaya devam ediyorum. En korkunç düşmanımı yenmeyi başardım. Kendi karanlığımla yüzleştim.
Genel kaide bozulabilir mi?
Genellikle çizgi-roman ve film uyarlaması oyunlar hayal kırıklığı yaratır. Karşımızdaki bir istisna mı yoksa hiç bulaşmayın diyeceğimiz kötü bir oyun mu? Örümcek Adam ve RPG öğeleri birleşirse; aynı zamanda devasa bir şehirle her türlü hareket özgürlüğü bir olursa ne olur?
Örümceğimiz mutlu mutlu etrafta gezinirken
Siyaha karşı siyah
Bu kısa girişin ardından Peter Parker`ın “Her şey 4 gün önce başladı...“ diyen sesini duyuyoruz.
Eddie Brock bir kez daha Venom`la birleşmiş. Şehir merkezinde terör estiriyor. En iyi mücadelemizi veriyoruz. Ama Simbiot`u yenmek hiç de kolay değil. Onlarca masum ölmek üzere. Peter Parker imkansızı yapıyor
Öncelikle oynayabilirlikten söz etmeliyim. Oynanabilirlik son derece iyi. Genellikle PS3 ve X360`ın esas alındığı oyunlar
Tab tuşu ile düşmanımıza kilitlenebiliyoruz; bu aynı zamanda örümcek hislerini de ortaya çıkartan tuş. Rakiplerimizi minik bir haritada kırmızı nokta olarak görebildiğimiz gibi
RPG öğeleri burada bitmiyor. Yanınıza çağırabileceğiniz müttefikleriniz mevcut. Onlarla sırt sırta dövüşebildiğiniz gibi
Rakipler
Düşmanlarımız da çeşit çeşit; Vulture
Siyah ve kırmızı kıyafetlerin farkı burada da bitmiyor. Siyah kıyafetle arabaları 5 kilo gibi kaldırırken
New York`ta gezinmek başlı başına bir eğlence. Ağ ile uçuyoruz tabiri caizse. Bina modellendirmeleri başarılı ve göze hoş geliyor. İnsanların size olan tepkileri de bu gezintiyi epey eğlenceli yapıyor. Bu gezilerimiz sırasında küçük örümcekleri toplayıp hızımıza hız katabiliyoruz.
Grafikler son derece başarılı. Karakterlerin çoğu epey iyi gözüküyor. Özellikle kahraman ve kötü adamlar hakkında iyi bir çalışma yapılmış. Burada eleştirilecek konu Peter Parker`ın biricik aşkının modellendirmesi. M.J`i görünce “Aman Tanrım; Peter bunu mu sevmiş diyorsunuz“. M.J oldukça kötü canlandırılmış ve köşeli bir karikatüre benziyor. Web Of Shadow`un diğer bir başarılı noktası muhteşem combolar. Ağ saldırılarında Örümcek Adam`ın hızı öyle artıyor ki; resmen görünmez oluyor. Havada hiç zorlanmadan ardı ardına 10 combo yapmak mümkün. Matrix`e benzeyen bir ağır çekim efektiyle birlikte düşmanlarınızı dağıtmak. Aksiyon keyfi birkaç seviye yükseğe taşınıyor. Seslendirmeler ve efektler başarılı... Peki müzikler? Müzik diye bir şey olmadığı için bu konuda yorum yapmam imkansız.
Yapımın zayıf noktaları neler? Şu an GTA gibi oyunlarla birlikte olabilecek en iyi sistemi istiyor. Bununla birlikte rüya PC`lerde bile takılmalar gerçekleşebiliyor. Hele hele patlamaların ve etrafta birçok insanın olduğu durumlarda oyun durma noktasına geliyor. Her şey ağır çekimdeymiş gibi hareket etmeye başlıyor. Bu yüksek sistem gereksinimi; Web of Shadow`un en zayıf halkasını oluşturuyor. Aynı türdeki pek çok oyunda rastladığımız kamera açıları burada da başımıza bela. Kötü adam nerede
Web of Shadow önceki film oyunlarının kötü şöhretini silebilir mi? Bunu zaman gösterecek. Buna karşın elimizde çok başarılı bir ürün var. RPG öğeleri
