Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Hero Online Hakkında Sorularım ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ProGamerS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 662

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar bende oyuna başlıyacagım ama kafamda bazı sorular var oyunu bilen arkadaşlar bi cevap verirrlerse sevinirim.

1-) En iyi karakter hangisidir? En Çabuk kasılacak + en sağlam olacak karakter.

2-) Karakteri seçtik. Peki hangi stat puanına vereceğimizi nasıl ayarlıyacağız? Skilleri nasıl puanlandıracağız?

3-) Exp ve Para Kasmak Çok mu zor :D ?

4-) Hangi server daha ezik. Eziklerle başlamak istiyorum da :D

5-) İtem düşme oranları nasıl. USKO gibi zorsa hiç başlamıyım daha iyi.

6-) Oyunda parası olan mı yoksa playerlığı olan mı konuşuyor? Yani gidip USKO gibi GB , Premium , Cash'e verecek param yok. Var da vermem :D Onun için Free bir oyun olacak.


Cevaplar için şimdiden teşekkürler. Yine Sorum olursa Ekleyeceğim :D
 
1) Bana göre en iyi karakter baltacı ama kullanmayı bilirsen..
2)Karakterini seçtikten sonra bana ö.m at statları söylerim..
3)Exp ve Para kasmak çok zor değil..
4)1 Server var :D
5)item düşme oranları gayet yüksek ama değerli itemlerin pat diye düşmesini bekleme..
6)Oyunda paranın çok önemi yok oyunu öğrenirsen sözün geçer..
 
Eyvallah kardeş sağolasın ben şey açtım bu iyileştirici falan var ya onu :D Güzel bir oyun
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst