mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Culio: Maçı Hakettiler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kill For You
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 184

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

İstanbul-
Spor Toto Süper Lig'deki derbi karşılaşmada Beşiktaş'a 2-0 yenilen Galatasaray'da Arjantinli futbolcu Juan Emmanuel Culio, rakiplerinin galibiyeti hak ettiğini söyledi.

Culio, maçtan sonra Lig TV'ye yaptığı açıklamada, karşılaşmaya iyi başladıklarını belirterek, ''Bugün maç gitti geldi. İki takımın da bulduğu pozisyonlar vardı. Ama dürüst olmak gerekirse, Beşiktaş bizden biraz daha iyi oynadı ve galibiyeti hak eden taraftı. Bir an önce bu sezonu bitirip, gelecek sezonun başlamasını istiyoruz'' dedi.

Çağlar Birinci de Beşiktaş karşısında iyi futbol sergilediklerini dile getirerek, ''İyi oynadık, maçı kazanabilirdik. Golü yedikten sonra işler tersine döndü, demoralize olduk. Hemen peşinden ikinci golü yeyince oyundan düştük. Bu sene böyle talihsiz, şansız bir sezon geçiriyoruz. Söylenecek fazla bir şey yok'' diye konuştu.

Kazım Kazım ise maçın ilk yarısında iyi mücadele ettiklerini anlatarak, ''İlk yarı daha iyi oynadık. Ama ikinci yarıda hata sonucu ilk gol geldi. Ardından da ikinci golü yedik. Gereksiz hatalar sonucunda yenildik. Kalan maçlarda çıkıp kendimizi kanıtlamamız gerekiyor'' değerlendirmesinde bulundu.

Bu arada, yayıncı kuruluş Lig TV'ye açıklama yapan Galatasaraylı futbolcular, basın toplantısına gitmedi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst