Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Rüyanızda Ne Gördünüz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cecco
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 276

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ArkadaşLar Herkes Şöyle Rüyalarını Anlatsıdna Dinleyelim =)


benim Rüyam : Çalıştıgım İşyerinde Yangın çıkıyordu , Sonra ben kacıyordum eve varıp pc yi filan acıyordum sonra evi böcakler filan basmıstı , Bende boceklerden kacıyordum ama Dışarısı Brezilya amazonları olmustu.

Çok Değişik rüyam vardı :D
 
benim rüyam ise; kendi odamda elimde Ipod var ve bir türlü kapanmıyor Ipod.Yanımda yakın arkadaşlarım var onlarda kapamaya çalışıyo ama kapanmıyo.Çok sıkıntı çekiyordum rüyada sonra bi uyandım karnım öyle bir ağrıyo ki tuvalete koştum ve Potttr Pottrr :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst