HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar bazıları durupdururken ban yedim yok şu yok bu derler ama bu gmlerin suçu deil.
1-gmler bir anlaşma yapar gereksiz yere banned yaparsa gmlikten atılır.
2-gmler gereksiz yere banlamıyor size birkaç kanıtı:
örneğin bir arkadaş char kandırma taktikleri vermişti hani gm gibi davranın demişti. ve isim örneğini Ccassar(gm) diye bir isimle vermişti gmleri taklit etmek yasaktır.
bazıları küfür etmiş küfürde yasaktır.
en önemlisi hile yapmak ki arkadaşlar bunları biliyo.
(ama bende hile kullanıyorumxD) ama metin2 de gmye küfür yaparsanız yine banned. oyun kurucuları gmyi oyundakilerle uğraşsın diye yapmış. yani hile küfür vb. ile uğraşsın diye. gmler boşyere banlamaz banlasada m2 yöneticilere şikayet edersiniz üyeliği geri alırsınız...
ve ayrıca metin2 çok basit ve baştan sağma yazılmış bir oyundur onuda belirtmek isterim. başka türlü düşünen oloabailir ama bu bi gerçek okadar hata varki hilelere bir forum yetiyor. ve ban yerseniz reydragon adlı üyenin taktiği olarak e postaya gelen aktif linkine tekrar tıklayın üyeliniz açılsın.
yi eylenin +rep plsssss
1-gmler bir anlaşma yapar gereksiz yere banned yaparsa gmlikten atılır.
2-gmler gereksiz yere banlamıyor size birkaç kanıtı:
örneğin bir arkadaş char kandırma taktikleri vermişti hani gm gibi davranın demişti. ve isim örneğini Ccassar(gm) diye bir isimle vermişti gmleri taklit etmek yasaktır.
bazıları küfür etmiş küfürde yasaktır.
en önemlisi hile yapmak ki arkadaşlar bunları biliyo.
(ama bende hile kullanıyorumxD) ama metin2 de gmye küfür yaparsanız yine banned. oyun kurucuları gmyi oyundakilerle uğraşsın diye yapmış. yani hile küfür vb. ile uğraşsın diye. gmler boşyere banlamaz banlasada m2 yöneticilere şikayet edersiniz üyeliği geri alırsınız...
ve ayrıca metin2 çok basit ve baştan sağma yazılmış bir oyundur onuda belirtmek isterim. başka türlü düşünen oloabailir ama bu bi gerçek okadar hata varki hilelere bir forum yetiyor. ve ban yerseniz reydragon adlı üyenin taktiği olarak e postaya gelen aktif linkine tekrar tıklayın üyeliniz açılsın.
yi eylenin +rep plsssss
koçum ben gemeyım
sız hıle kullan mayın bızde ban yedıtmeyelım
Haha geme ymiş

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 299
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 745
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 621
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
