berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Sprey (Logo) Tasarım Programı ~ Elite08 Farkıyla.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Elite08
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 58
  • Görüntüleme Görüntüleme 6K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Gereken Programlar
1. Half-Life Logo Creator
2. Logo Yapacagınız Resım.


HL LOGO Creator DownLoad İndirmek İçin

Şimdi Burda Valve Klasorunu Bulmamız Lazım Mesela C:/ de kurulu dımı Valve PRogram Files e tıkla Orda Valve Klasoru War Onu Seç Sonra "Ok" A tıkLa Şimdi Alttaki Resim Çıkcak.

25wr1copy4up.jpg


Ve Açılan Sayfada Ordan Yonlendırerek Resımınızı bulun. Ve " Aç " A Tıklayın.
Resmi Açtıktan Sonra. Aşağıdakı Resım Cıkacak.

37wu.jpg


Ve Resmı Açtıkdan Sonra "AuotoSize " Ye Basın..
bastıktan Sonra Yukardakı "Make Wad" Yazan Tusa Basın Bastıkdan Sonra Aşagıdakı Resım cıkcak.

41ox.jpg


Ve Sımdı Kosedekı Counter-Strike Ve Save it to Yazan YerlErı Secın.

53bp1.jpg


Ve Sonra 3 Nokta Olan yere Basın Bastıkdan Sonra Kaydettıgınız Yerde "pldecal.wad" Dıye Klasor olcak Onun adını tempdecal.wad yapıp Valve/cstrike Klasoru ıcıne Atın.. Ve Cs GIrın Sakın Optıon / Ayarlara Gırmeyın Yoksa Logonuz CIkmaz..


Şimdi Burda Valve Klasorunu Bulmamız Lazım Mesela C:/ de kurulu dımı Valve PRogram Files e tıkla Orda Valve Klasoru War Onu Seç Sonra "Ok" A tıkLa Şimdi Alttaki Resim Çıkcak.

25wr1copy4up.jpg


Ve Açılan Sayfada Ordan Yonlendırerek Resımınızı bulun. Ve " Aç " A Tıklayın.
Resmi Açtıktan Sonra. Aşağıdakı Resım Cıkacak.

37wu.jpg


Ve Resmı Açtıkdan Sonra "AuotoSize " Ye Basın..
bastıktan Sonra Yukardakı "Make Wad" Yazan Tusa Basın Bastıkdan Sonra Aşagıdakı Resım cıkcak.

41ox.jpg


Ve Sımdı Kosedekı Counter-Strike Ve Save it to Yazan YerlErı Secın.

53bp1.jpg


Ve Sonra 3 Nokta Olan yere Basın Bastıkdan Sonra Kaydettıgınız Yerde "pldecal.wad" Dıye Klasor olcak Onun adını tempdecal.wad yapıp Valve/cstrike Klasoru ıcıne Atın.. Ve Cs GIrın Sakın Optıon / Ayarlara Gırmeyın Yoksa Logonuz CIkmaz..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst