HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar bildiginiz üzere forum v.b ortamlarda türkçemiz tamamen unutulup kolaya kacılmakdadır güzel dilimizi yabancı dillerin özentiligine sokuyoruz.Hic gördünüzmü ingiliz forumlarinda Yes yerine Evet kullanıldıgını lütfen bunları düşünüp güzel türkçemizi baltalamayalim dil bir topluluk sembolüdür bizde toplulugumuzu yitirmeyelim
Saygilarimla.
Saygilarimla.
Bir de büyük kücük yazma alışkanlığı bu bende de var..Çok fena![]()
Şu şeKiLdemi DiyoRsun ? ..
Evet bendede çok vardı eskiden ama azaldı biraz ..
Xiayou arkadaşımıza katılıyorum ..Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 3K
