kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Pvp serverde gerçek okçu ninja

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan anil.zor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet arkadaşlar bu benim ilk konum. Aslında kara büyü surada ustayımdır. fakat okçu ninja yazmak istedim. Bir çoğumuz pvp oynuyor.Ve okçu olanlar yenildiklerinde o çarı hemen silip yeni bir karakter geçiyorlar. Bu klavuz sayesinde sağlam bir okçu olabileceksiniz.

YAY :)

+9 BÜYÜK ŞEYTAN ÖNERİRİM ÇÜNKÜ ÇİFT YARI İNSANI VARDIR. BULAMAZSANIZ SARI EJDER YAY DA OLABİLİR.GELECEK EFSUNLAR ŞÖYLE OLMALI..

YARI İNSAN
KRİTİK
DELİCİ
ÇEVİKLİK
BÜYÜ HIZI


ZIRH :)

+9 66 ZIRHINA ŞU EFSUNLARI GETİRİN

HP
KILIÇ SAV.
BIÇAK SAV.
ÇİFT EL SAV.
RÜZGAR DAY.


KASK :)

+9 41 KASKINA ŞU EFSUNLARI GETİRİN

YARI İNSAN
BÜYÜ SAV.
ATEŞE DAY.
ZEHİRLEME
RÜZGAR DAY.


KALKAN :)

HER KARAKTERE AYRI KALKAN HAZIRLAYIN.BUNLAR 61 KALKANLARI OLSUN.EFSUNLAR ŞÖYLE

YARI İNSAN
SERSEMLİK BAĞ.
ÇEVİKLİK
ATAK BLOK.
ZEKA


BİLEZİK :)

TEK BİR BİLEZİK TÜM KARAKTERLERE KARŞI KULLANILABİLİR.EFSUNLARI ŞÖYLE OLMALI.

YARI İNSAN
BÜYÜ SAV.
HP
DELİCİ/KRİTİK


KÜPE :)

KRİSTAL KÜPEYİ ÖNERİRİM ÇÜNKÜ +9 UNDA 14 ÇEVİKLİK VAR BU DA NİNJA İÇİN GÜZEL BİR DEĞER.EFSUNLAR ŞÖYLE OLMALI.

YARI İNSAN
KILIÇ SAV.
BIÇAK SAV.
ÇİFT EL SAV.
OK SAV.


KOLYE :)

HER KARAKTERE AYRI HAZIRLAMANI ÖNERİRİM ÇÜNKÜ BU EFSUNLARIN AYNI ANDA GELEMİYOR.

HP
KILIÇ SAV. / OK SAV.
BIÇAK SAV. / ÇAN SAV.
ÇİFT EL SAV. / YELPAZE SAV.
KRİTİK


AYAKKABI :)

AYAKKABIYI DA HER KARAKTERE ÖZEL HAZIRLAYIN TABİ BİR BÜTÜN OLARAK.MESELA KILIÇ ,BIÇAK, ÇİFT EL AYNI ANDA OLSUN.
AYAKKABININ EFSUNLARI ŞÖYLE OLMALI.


HP
KILIÇ SAV. / OK SAV.
BIÇAK SAV. / YELPAZE SAV.
ÇİFT EL SAV. / ÇAN SAV.
KRİTİK



ÇOK MU YAZDIM NE ? :D

EĞER BU EFSUNLARI YAPARSANIZ YATMA İHTİMALİNİZ ÇOK AZALIR. SADECE EDİTLİLERE YATARSINIZ.

EĞER KLAVUZUMU BEĞENMEYEN OLURSA YORUMLARINI BEKLİYORUM. BU ARADA HİÇBİRİ ALINTI DEĞİLDİR TAMAMEN KENDİ TECRÜBEM.

+REP VERMEYİ UYGUN BULURSANIZ, REPLERİ BEKLİYORUM.


ßY HeLL....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst