HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
çalıştıııııııııııııııııııııııııı.
Oyuna giriyor, ban yemiyorum, oyudan atmıyor ama Wallhacki açmak için 1'e basınca oyun çöküyor... Ona da bir çözüm bulursak çalışacak. Bir de birinin bu update.lua'yı her birkaç saniyede bir silecek bir prog yazması lazım. Oyundan atılanlara: Oyuna girdikten sonra uppdate.lua geri gelir. Server listesindeyken alt+tab yapın ve update.lua'yı tekrar silin. Bu işlemi bir odaya girmeden önce de tekrarlayın. İyi forumlar.
Çalıştı diyen win7 olduğu için çalışmıştır ban yedim diyen pc i xpyken service packı 2 seçen kişidir ben windows 7 olanlar 2 yapsın dedim önceki yoruma bakarsan görürsün.
Arkadaşlar oyundan atanlar için mutlaka bi çözüm bulacağım en kısa zamanda araştırıyorum sabır biraz.
Arkadaşlar oyundan atanlar için mutlaka bi çözüm bulacağım en kısa zamanda araştırıyorum sabır biraz.
Çalıştı diyen win7 olduğu için çalışmıştır ban yedim diyen pc i xpyken service packı 2 seçen kişidir ben windows 7 olanlar 2 yapsın dedim önceki yoruma bakarsan görürsün.
Arkadaşlar oyundan atanlar için mutlaka bi çözüm bulacağım en kısa zamanda araştırıyorum sabır biraz.
Kardeş Windows Xp Service Pack 2 mi Yapalım Windows 7Ler YOksa
Windows Visa Service Pack 2 mi ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 44
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 183
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 229
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
