HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Konu hortlatmada üstüme yokturVay be bu konuya yazmayalı bayağı oldu...
Misafirperveerrr. Sen ne zaman geliyorsun Norveç’e? Gel de ben de misafir edeyimGel gel hoşgeldin. sefalar getirdin. gözlerimizi ışıldatırsın sen![]()

Konu hortlatmada üstüme yoktur![]()
Misafirperveerrr. Sen ne zaman geliyorsun Norveç’e? Gel de ben de misafir edeyim![]()
Sen Norveçte miydin ?
Toplayıp forumu gelelim ziyareteSen Norveçte miydin ?Toplayıp forumu gelelim ziyarete
Ohoooo unutulmuşuz
Çıkıp gelin beklerim 
Norveç işini bilmiyordum ben. Bir sonraki forum buluşması 82 Oslo`da ozamanOhoooo unutulmuşuzÇıkıp gelin beklerim
![]()

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)
Benzer konular
- Kilitli
- Anket
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 74
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 19
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 668
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 129
