HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet arkadaşlar ;
Bir haksızlık sonucu ban yemiştim (!) , banımın açıldığını da arkadaşlarımdan duydum zaten. Yönetimde olduğum dönemde ;
" Bu forumda haklı olsan bile hakkını savunmaman gerektiğini , aksi takdirde hiçbir suçun yokken hakkını savunduğun kişinin yönetici arkadaşı tarafından ban atılabileceğini öğrendim. Hemde hiçbir suçun yokken (!) "
Beni kabul eden böyle kabul etsin , kahretsinki haklı olduğum zaman laf sokmadan duramıyorum , batıyo bana ! Zaten bundan sonra forumda tasarım bölümü dışında hiçbir şeyle uğraşmayı düşünmüyorum . Tasarım grubuma istek gelir onları yaparım , arada kendi yaptıklarımı paylaşırım . Onun dışında haklı olduğum durumlarda laf sokarım . Olmadı ban yerim . Bu böyledir. Yine de her zaman yanımda olan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Onlar kendilerini biliyolar . Her şeye rağmen burdayım.
Bir haksızlık sonucu ban yemiştim (!) , banımın açıldığını da arkadaşlarımdan duydum zaten. Yönetimde olduğum dönemde ;
" Bu forumda haklı olsan bile hakkını savunmaman gerektiğini , aksi takdirde hiçbir suçun yokken hakkını savunduğun kişinin yönetici arkadaşı tarafından ban atılabileceğini öğrendim. Hemde hiçbir suçun yokken (!) "
Beni kabul eden böyle kabul etsin , kahretsinki haklı olduğum zaman laf sokmadan duramıyorum , batıyo bana ! Zaten bundan sonra forumda tasarım bölümü dışında hiçbir şeyle uğraşmayı düşünmüyorum . Tasarım grubuma istek gelir onları yaparım , arada kendi yaptıklarımı paylaşırım . Onun dışında haklı olduğum durumlarda laf sokarım . Olmadı ban yerim . Bu böyledir. Yine de her zaman yanımda olan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Onlar kendilerini biliyolar . Her şeye rağmen burdayım.
Geçmiş Olsun,Umarım Böyle Bir Durumla Bir Daha Karşılaşmassın. Tekrar Hoşgeldin.
İnşallah karşılaşmayız . Hoşbulduk kardeşim

Bu haklılık haksızlık görecelidir, dediğin gibi haklıysan usrubunu aşmadığın sürece sıkıntı olacağını sanmam, tekrar hoşgeldin.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 405
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 377
- Cevaplar
- 310
- Görüntüleme
- 15K

