HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu akşam 1tllik dondurma (adını vermeyeyim) almak için evden çıktım.
Bir tane alıp açtım bedava çıktı
.
Bedavayı alıp bir tane daha dondurma alıp açtım ve gene bedava çıktı
.
aldım çıktı, aldım çıktı, aldım çıktı !
Tesadüftür dedim ama 23 tanedede böyle olmaz ki :m08:
23 taneden kalanlar
:
Bir tane alıp açtım bedava çıktı
.Bedavayı alıp bir tane daha dondurma alıp açtım ve gene bedava çıktı
.aldım çıktı, aldım çıktı, aldım çıktı !
Tesadüftür dedim ama 23 tanedede böyle olmaz ki :m08:
23 taneden kalanlar
:
bizim buralarda bi ara bütün vanilyalılardan çkıyodu (1.posttaki resim)
kimseye söylemeden bütün ilçedeki vanilyalıları bitirmiştik
ne günlerdi dicem olmicak çünkü geçen seneydi
kimseye söylemeden bütün ilçedeki vanilyalıları bitirmiştik
ne günlerdi dicem olmicak çünkü geçen seneydi

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 73
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 39
