xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Linux MC

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Deimosx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 663

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Başlıktanda anlaşılıyordur sanırım linux medya center edition işletim sistemi,kullanan arkadaslarımız varmı?
Ben vista medya center kullanıyorum fakat linux'unki muhtesmmiş ancak kurmdan once kullanan tavsiye eden veya bilgisi olan varsa sevinirim.
HTPC sistemıme kullanacagım sadece basıt yollarla film sertmek ve kullanmak.
ne dersiniz


birde video ya bakın bence çok hoş ışıkları bağlamış çok hoşuma gitti.



indirmeye başladım logitech kumandası cok pahalı gibi ne dersiniz daha uygun bir şey varmıdır bunu işini gorecek...
97475C221E4143308B60CD7F80B3A3BF.jpg


65ECBFA79BA549DC956310A9569C0C61.jpg

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst