HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Başlıktanda anlaşılıyordur sanırım linux medya center edition işletim sistemi,kullanan arkadaslarımız varmı?
Ben vista medya center kullanıyorum fakat linux'unki muhtesmmiş ancak kurmdan once kullanan tavsiye eden veya bilgisi olan varsa sevinirim.
HTPC sistemıme kullanacagım sadece basıt yollarla film sertmek ve kullanmak.
ne dersiniz
birde video ya bakın bence çok hoş ışıkları bağlamış çok hoşuma gitti.
indirmeye başladım logitech kumandası cok pahalı gibi ne dersiniz daha uygun bir şey varmıdır bunu işini gorecek...
Ben vista medya center kullanıyorum fakat linux'unki muhtesmmiş ancak kurmdan once kullanan tavsiye eden veya bilgisi olan varsa sevinirim.
HTPC sistemıme kullanacagım sadece basıt yollarla film sertmek ve kullanmak.
ne dersiniz
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
birde video ya bakın bence çok hoş ışıkları bağlamış çok hoşuma gitti.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
indirmeye başladım logitech kumandası cok pahalı gibi ne dersiniz daha uygun bir şey varmıdır bunu işini gorecek...
