Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Uygun: Demoralize Olduk.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kill For You
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 155

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Eskişehir-Eskişehirspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, Eskişehirspor gibi kazanmaya alışmış bir takımın mağlup olmasının gerçekten çok üzücü olduğu söyledi.

Uygun, maçın ardından düzenlediği basın toplantısında, Fenerbahçe maçını kazanmak istediklerini belirterek, maçı kazanıp Avrupa kupalarına gitme yoluna bir adım daha yaklaşmayı planladıklarını kaydetti.

Eskişehirspor'un erken bir gol bulduğunu ifade eden Uygun, şöyle konuştu:

''Attığımız golün ardından iki gol yedik. Gollerin ardından demoralize olduk. Devre arasında oyuncularda değişiklikler yaptık. Maçı çevirmek içini elimizden geleni yaptık. Eskişehirspor gibi kazanmaya alışmış bir takımın mağlup olması gerçekten çok üzücü. Mağlubiyetteki bütün sorumluluk benim. Önümüzdeki hafta yapacağımız Antalyaspor maçını kazanıp taraftarımızdan özür dileyeceğiz''

Eskişehirsporlu futbolcu Batuhan Karadeniz de Fenerbahçe maçını maçını kaybettiklerini için üzgün olduklarını belirterek, gelecek haftaki maçları kazanıp Avrupa kupaları yolunda ilerlemek istediklerini bildirdi.

Eskişehirsporlu futbolcu Alper Potuk da Fenerbahçe maçından galip ayrılmak için ellerinden geleni yaptıklarını ifade ederek, Fenerbahçe'ye 3-1 yenildiklerini için üzgün olduklarını bildirdi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst