OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Yeni Telefon Aldım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Turkeykero
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 660
Nokia telefonLarın miladı doldu :D Yeni çıkardıkları telefonlar bir işlem yaparken donuyor.. Yinede hayırLı oLsun.. BlackBerry'den şaşma derim :D

Eskiden blackberry vardı zaten. 2 Yaşındaki erkek kardeşim sağolsun telefonun mezarı tuvalet oldu. :m08::m08: 1 Ay telefonsuz dolaştım öyle :D Sonrada blackberry'e alıştığım için bunu aldım. Bidaha o kadar parayı kim vercek blackberry'e :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst